Deep inaczej o stereotypach

Chcemy rozmawiać o stereotypach, ale jednocześnie traktować je z dystansem i poczuciem humoru – powiedział Jacek Czarnowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w firmie Semax, będącej właścicielem marki Deep.

„Pozytywne zakręcenie” kampanii ma wyróżnić markę Deep na tle konkurencji. Projekty billboardów i plakatów humorystycznie nawiązują do popularnych powiedzonek i stereotypów. Na pierwszy ogień poszły motywy „czy długość nie ma znaczenia?” i „czy chłopcy nie bawią się lalkami?”

Nowa kampania skierowana jest do ludzi młodych, aktywnych i chętnie wypowiadających się na temat otaczającej ich rzeczywistości.

Nasi klienci cenią sobie odrębność, oryginalność i wyjątkowość. Obdarzeni są poczuciem humoru, dlatego próbujemy ich rozśmieszyć. Damy im przy tym okazję do wypowiedzenia się na ciekawe i kontrowersyjne tematy – mówi Jacek Czarnowski.

W kampanii zostaną użyte zewnętrzne nośniki wielkoformatowe oraz billboardy, plakaty i ulotki. Na potrzeby kampanii marka zmodyfikowała też wygląd swojej strony internetowej www.deep.com.pl