DEEP rozkręca kampanię

Pierwszy akcent nowej kampanii promującej kolekcję wiosna-lato położono na działania outdoorowe. 1 kwietnia w 19 polskich miastach pojawiły się billboardy z prowokującym pytaniem „Czy długość nie ma znaczenia?” i „Czy chłopcy nie bawią się lalkami?”. Kolejne nośniki rozwieszono 2 tygodnie później.

Najbardziej spektakularnym działaniem outdoorowym w kampanii są jednak airboardy. Pneumatyczne nośniki reklamy wielkości dwupiętrowego domu staną w 37 miastach w całej Polsce. Już 18 kwietnia można było je podziwiać na ulicach Warszawy, Katowic i Poznania. Airboardy staną również w mniejszych miejscowościach, takich jak Rawa Mazowiecka, czy Płońsk. Marka będzie promowana w ten sposób do końca maja. DEEP jest pierwszą firmą odzieżową w Polsce, która zdecydowała się na wykorzystanie pneumatycznych nośników na tak szeroką skalę.

Dodatkowym elementem kampanii airboardowej są kartki promocyjne z pieczątką, uprawniające do zniżek w sklepach DEEP. Promocjami cenowymi objęte będą także „krótkie ciuchy” (20% zniżki od 28 kwietnia do 7 maja).

Kampania pod hasłem „Ciuch inaczej pomyślany” to jednak nie tylko outdoor. 2 maja w Hali Ludowej we Wrocławiu odbędzie się koncert jednego z trzech najlepszych DJ’ów świata, Holendra Armina van Buurena. DEEP jest jednym z głównych sponsorów wydarzenia.

Reklamy DEEP pojawią się także w majowym wydaniu pisma Avanti. Z kolei na łamach Playboya ukaże się sesja zdjęciowa, w której wezmą udział modele i modelki ubrani w odzież DEEP.