DEJAVU dla Arkady

Zamierzeniem przygotowanej przez DEJA VU kampanii było pokazanie ARKADY jako atrakcyjnego Partnera – firmy łączącej w sobie zalety zaufanego, doświadczonego doradcy i sprawnego realizatora. Zaproponowana przez Agencję DEJA VU kampania promocyjna obejmuje projekty layoutów, ogłoszeń prasowych, materiałów firmowych (papeterii, wizytówek), a także innych materiałów reklamowych (ulotki, flagi czy banera internetowego), w tym nowej strony WWW.

Główną wytyczną do opracowania nowej identyfikacji było unowocześnienie wizerunku stosownie do zmieniającego się oblicza firmy, wymogów rynku i potrzeb klienta. Efekt ten został osiągnięty, dzięki zróżnicowaniu kolorów (stonowany szaro-granatowy logotyp i odważne niebiesko-pomarańczowe kompozycje), a także wspólnej dla wszystkich materiałów postaci „budowlańca” w garniturze i kasku. Nowe projekty dobrze oddają specyfikę i idee firmy – dominuje oszczędna elegancja i klasyka form w połączeniu z nowatorstwem w zakresie trendów i technologii.

Nowa kolorystyka jest odważna i pozytywna, ma podkreślać uniwersalność realizowanych koncepcji i efektywność metod działania, a także elastyczność i otwarcie na różnorodne potrzeby klienta. Chcemy, by klienci postrzegali ofertę ARKADY jako kompleksową, profesjonalną, kładąca nacisk na wysoką jakość prac oraz partnerskie i trwałe więzi z klientem – zaznacza Mariusz Marciniak, grafik DEJA VU, koordynujący działania i czuwający nad kreacją materiałów.

Kontrastowa symbolika i barwy użyte zostały we wszystkich wymienionych elementach identyfikacji firmowej – dokumentach, materiałach reklamowych, a także w kompozycji internetowej wizytówki firmy – strony WWW.