Z początkiem października do pionu marketingu Credit Agricole Bank Polska dołączył Marek Kłos. Objął funkcję dyrektora Departamentu Promocji Marki.
Plany banku Credit Agricole zakładają, że do 2014 r. stanie się on jednym z najlepszych banków uniwersalnych w Polsce, a jego marka będzie synonimem najwyższej jakości i dbałości o satysfakcję klientów. Aby osiągnąć zamierzone cele, bank stawia między innymi na wysoko wykwalifikowaną kadrę.
Departamentem Promocji Marki, odpowiedzialnym za budowę i wzrost rozpoznawalności marki, pokieruje Marek Kłos.
Poprzednio pracował w Gospodarczym Banku Wielkopolskim, gdzie zajmował stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu, a wcześniej był związany z Urzędem Miasta Poznania jako pełnomocnik Prezydenta Miasta do spraw promocji. Wówczas stworzył strategię promocji marki Poznań. W latach 2001 – 2007 kierował marketingiem Banku Zachodniego WBK. Marek Kłos jest absolwentem Nauk Społecznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, z bankowością jest związany od początku swojej kariery zawodowej.
– Przede mną i Departamentem Promocji Marki stoją ambitne wyzwania. Chcemy, aby Credit Agricole Bank Polska w możliwie najkrótszym czasie należał do pierwszej piątki najlepszych marek bankowych, a nasi klienci do najbardziej zadowolonych w kraju. Aby to osiągnąć, będziemy bardzo dokładnie wsłuchiwać się w ich głosy, reagować na ich potrzeby oraz oczekiwania. Obserwacja rynku konsekwentnie przekuwana w marketingowy koncept pozwoli nam na stworzenie spójnej i wyrazistej marki, co przełoży się na zbudowanie emocjonalnej relacji między Credit Agricole a jego klientami. – mówi Kłos.
Departament Promocji Marki składa się z dwóch zespołów – Centrum Komunikacji Marketingowej oraz Zespołu E-Commerce.
Źródło: Credit Agricole Bank Polska