Dermopielęgnacja z Pharmaceris i Peppermint Medical

Działania prowadzone przez Peppermint Medical koncentrują się wokół dwóch grup docelowych. Jedną z nich stanowią kobiety z problemami skóry, a drugą farmaceuci.

W ramach akcji „Dermopielęgnacja z Pharmaceris” agencja przygotowała konkurs skierowany do konsumentów. W ramach konkursu konsumenci mają za zadanie ułożenie hasła zachęcającego do pielęgnowania skóry dermokosmetykami Pharmaceris, które następnie wysyłają na specjalnych kuponach wraz z kodem kreskowym z opakowania produktu.

Nagrodami w konkursie są: tygodniowy program pielęgnacji w hotelu SPA Dr Irena Eris Krynica-Zdrój, 5 weekendów SPA oraz 1000 zestawów kosmetyków. Przewidziana została również nagroda dla farmaceutów. Apteka, z której przyjdzie najwięcej zgłoszeń otrzyma bon turystyczny o wartości 4000 zł, nagrody książkowe oraz możliwość zwiedzania Centrum Naukowo – Badawczego Dr Irena Eris.

Konkurs komunikowany będzie w prasie (Pani, Samo Zdrowie, Twój Styl, Vita, Wysokie Obcasy, Claudia) oraz w telewizji TVN i TVP. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Agencja Peppermint Medical w ramach projektu przygotowała również materiały POS dla aptek w tym m.in. poradniki dla pacjentów.

Agencja Peppermint Medical współpracuje z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris już od roku. Prowadziła m.in. działania BTL związane z wprowadzaniem na rynek 3 nowych produktów marki Pharmaceris – z linii Alergia.