Pod hasłem „Zostań Superprzedsiębiorcą. Odbierz Superpakiet z kontem dbNET Biznes!” ruszyła nowa kampania wizerunkowa konta dbNET Biznes Deutsche Bank PBC.
Kampania skierowana jest do osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób planujących założyć własną firmę.
Kampania ma na celu zwiększenie świadomości produktu, przedstawienie jego zalet oraz wzmocnienie wizerunku Deutsche Bank PBC jako banku oferującego niezwykle atrakcyjne rozwiązania dla mikroprzedsiębiorców – mówi Łukasz Purzycki, Dyrektor Departamentu Marketingu w Deutsche Bank PBC.
Poza aspektem wizerunkowym, kampania zwraca uwagę na atrakcyjne warunki związane z prowadzeniem rachunku dbNET Biznes, w tym bezpłatne: prowadzenie rachunku głównego i wydanie karty, darmowe wpłaty i wypłaty gotówki w Oddziałach Banku, wypłaty bez prowizji z bankomatów na całym świecie, darmowe przelewy krajowe (w tym do ZUS i US). Dodatkowym benefitem „Superpakietu” jest wysokie oprocentowanie rachunku oszczędnościowego powiązanego z rachunkiem dbNET Biznes (5 %), szeroki pakiet ubezpieczeń assistance, usługi księgowości on-line, zniżki na przesyłki dokonywane za pośrednictwem serwisu Paczkomaty.pl, rabaty na bilety lotnicze, zniżki na założenie sklepu internetowego na Facebooku oraz pomocniczy rachunek walutowy.
Aby skorzystać z darmowego rachunku dbNET Biznes, nie trzeba spełniać żadnych dodatkowych warunków, a rachunek można otworzyć zdalnie, bez konieczności wizyty w oddziale Banku. Produkt posiada dedykowaną stronę internetową dostępną pod adresem: www.dbnetbiznes.pl.
Głównym kanałem komunikacji jest Internet. Kampania będzie obecna na portalach horyzontalnych m.in. na Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl oraz bardziej sprofilowanych serwisach tematycznych.
Wsparciem kampanii w oddziałach Deutsche Bank PBC będą ulotki i materiały ATL.
Kampania potrwa do końca listopada 2012 roku.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PromoAgency oraz Directors. Media zaplanowała i zakupiła Agencja Mediowa Sales&More.