Deutsche Bank Polska partnerem konkursu Wizjonerzy 2014

Deutsche Bank Polska już po raz drugi został partnerem konkursu „Dziennika Gazety Prawnej” Wizjonerzy, w ramach którego nagradzane są wiodące postaci polskiego i międzynarodowego biznesu.

Nagrody zostały wręczone podczas Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie. Zgodnie z ideą konkursu docenieni zostali liderzy, którzy z odwagą realizują innowacyjne pomysły biznesowe, wprowadzając w życie przełomowe projekty i przedsięwzięcia.


Nagrody w konkursie Wizjonerzy przyznawane są menadżerom, których wyróżniają nietuzinkowe idee i co najważniejsze umiejętności ich realizacji, przekładające się na sukces. Kandydatów mogły zgłaszać organizacji biznesowe, przedstawiciele mediów i same firmy. Ich oceny dokonała Kapituła w skład której weszli między innymi: Adam Bartosiewicz – wiceprezes zarządu WB Electronics S.A., Beata Binek – prezes Polskiego Instytutu Dyrektorów, Henryka Bochniarz – prezydent Konfederacji Lewiatan, Maciej Fiedler – prezes zarządu Fibar Group. W trzeciej już edycji konkursu wręczono pięć statuetek polskim przedsiębiorcom oraz jedną nagrodę w kategorii Eurowizjoner.

Laureaci konkursu Wizjonerzy 2014:

Adam Góral– Prezes Zarządu Asseco Poland 

Grzegorz Skalmowski– Właściciel PPHU EKO SNAIL GARDEN

Piotr Dzięcioł– Prezes Zarządu Opus Film 

Tomasz Zaboklicki– Prezes Zarządu PESA Bydgoszcz 

Michał Skowronek– Dyrektor Generalny MasterCard Europe

Laureat w kategorii Eurowizjoner:

Dirk Rossmann, założyciel sieci drogerii

Bezpośrednio po uroczystości wręczenia nagród Wizjonerzy odbył się panel dyskusyjny zatytułowany „Indywidualizm czy współpraca, czyli jak najskuteczniej wprowadzić wizję w życie” z udziałem laureatów nagrody i członków Kapituły. W debacie wziął udział również Leszek Niemycki, Wiceprezes Zarządu Deutsche Bank Polska.

Jak podkreśla Wiceprezes Deutsche Bank Polska w dzisiejszych czasach najważniejszą umiejętnością wizjonerów jest wykreowanie potrzeby na swoje usługi u globalnego, coraz częściej wirtualnego i dość nieprzewidywalnego konsumenta. Nie wystarczy intuicja
i unikalny pomysł na biznes – trzeba jeszcze tym pomysłem zarazić innych. To dobór odpowiednich współpracowników, zmotywowanie ich, a dalej wywołanie zapotrzebowania na dostarczane dobra czy usługi oraz dostosowanie swojej oferty do zmieniającego się świata są składnikami prawdziwego sukcesu.