Deutsche Bank z hyperCREW zachęca do inwestowania w internetowej kampanii „Wyślij swoje pieniądze do pracy”

Agencja hyperCREW przygotowała dla Deutsche Bank kampanię internetową wspierającą produkty inwestycyjne tego banku. Kampania digital jest częścią szerzej zakrojonych działań wspierających ofertę inwestycyjną banku, prowadzonych obecnie w wielokanałowej kampanii z hasłem przewodnim „Wyślij swoje pieniądze do pracy”. Jest to jedna z kluczowych akcji marketingowych Deutsche Bank w tym roku.


Kampania digital, przygotowana przez hyperCREW, potrwa do końca lipca. Agencja odpowiadała m.in. za adaptację pomysłu i kreacji kampanii głównej na potrzeby Internetu, przygotowała kreacje displayowe oraz szereg landing pages o charakterze sprzedażowym (np. http://bit.ly/hcwspdp), a także film edukacyjny http://bit.ly/ytwspdp

Poza internetem kampania obejmuje także outdoor, radio, prasę i działania w oddziałach bankowych (wyklejki, ulotki etc.).

Deutsche Bank współpracuje z hyperCREW od 2007 roku, w obszarze digital (bieżąca obsługa DB w zakresie działań online i obsługa wszelkich internetowych kampanii sprzedażowych banku).

HyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digitaldla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

HyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.