Deutsche Bank zajął II miejsce w rankingu Najlepszych Infolinii

Deutsche Bank Polska zajął II miejsce wśród 24 przebadanych banków w rankingu, w ramach którego ocenione zostały zdalne formy kontaktu z Klientem. Raport został przygotowany przez portal MojeBankowanie.pl.


Badanie obejmowało sprawdzenie przyjazności strony internetowej z punktu widzenia Klientów, wysłanie zapytania drogą elektroniczną oraz kontakt z Infolinią. W przypadku strony internetowej kluczową kwestią była możliwość łatwego odnalezienia numeru telefonu Infolinii oraz zakładki „kontakt”, na której zwrócono szczególną uwagę na obecność niezbędnych numerów telefonu, informacje o koszcie połączenia i godzinach pracy Infolinii, dostępnych formach kontaktu, możliwości złożenia reklamacji oraz formularz kontaktowy.

Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2014 r. przez agencję Dive Polska na zlecenie MojeBankowanie.pl, metodą Mystery Caller i Mystery Mailing. Audytorzy sprawdzili, jak firmy z poszczególnych sektorów dbają o jakość zdalnych kanałów kontaktu z Klientami. Przebadane zostały 3 branże: ubezpieczenia, telefonia komórkowa i bankowość, która – jak wykazał raport – oferuje swoim Klientom najlepszą jakość obsługi.

Drugie miejsce w rankingu Najlepszych Infolinii to potwierdzenie, że nasze starania o najwyższą jakość obsługi przekładają się na satysfakcję Klientów. Jedną z kluczowych wartości, którymi kieruje się Deutsche Bank, jest koncentrowanie się na potrzebach Klientów. Jak pokazują wyniki badania, takie nastawienie przynosi efekty komentuje Ewa Paczewska-Wilk, Dyrektor Departamentu Centrum Kontaktów z Klientem w Deutsche Bank Polska.