DHL – misja wykonana

Najbardziej oczekiwana premiera letniego sezonu filmowego “Mission: Impossible III” odbędzie się 5 maja br. DHL, odgrywa istotną rolę w realizacji tej produkcji, choć po drugiej stronie kamery. Paramount Pictures wybrało DHL jako oficjalnego partnera logistycznego filmu.

Zarządzanie transportem oraz logistyką dla filmu akcji nie było łatwym zadaniem. DHL był zaangażowany we wszystkie etapy produkcji filmowej – począwszy od organizacji lotu czarterowego z Pekinu do Los Angeles, po transport paczek, skrzyń oraz wyposażenia technicznego drogą morską na plany filmowe we Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Niemczech. Zespół DHL współpracował z Paramount Pictures 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, transportując wyposażenie ekipy filmowej na całym świecie. Samochody, kamery i osprzęt, materiały filmowe oraz liczne elementy planów filmowych przewożono drogą lądową, morską oraz powietrzną, z zaangażowaniem wszystkich działów DHL.

Czas to pieniądz – to jedna z najważniejszych zasad w przemyśle filmowym, w którym nawet najmniejsze opóźnienie generować może ogromne koszty. – powiedział Mark Bakshi, dyrektor pionu produkcji filmowych Paramount Pictures. Z tego powodu szukaliśmy partnera logistycznego, który byłby nie tylko szybki i niezawodny, ale także miał doświadczenie w transporcie na całym świecie.

Jesteśmy dumni będąc oficjalnym partnerem logistycznym dla „Mission: Impossible III. – powiedział Manfred Harnischfeger, Wiceprezes ds. Komunikacji w Deutsche Post World Net. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu we współpracy z przemysłem filmowym zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest punktualność dostaw oraz wykonanie wszystkiego tak, aby niemożliwe stało się możliwe – nie tylko na filmowej taśmie. Transport to główna działalność DHL, zaś współpraca z Paramount Pictures wzmacnia nasz wizerunek jako firmy świadczącej klientom szybkie i niezawodne usługi w ponad 220 krajach świata, niezależnie od branży. – dodał Manfred Harnischfeger.

Również w Polsce DHL pokazuje, że niemożliwe może stać się realne. DHL Express (Poland) wspiera wyprawę zespołu znanej polskiej dziennikarki, prezenterski telewizyjnej i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej na Mount Everest. Ekspedycja wyruszyła z Warszawy 27 marca i będzie trwała około 2,5 miesiąca.