Rozwiązanie, opracowane przez T-Systems Polska na bazie technologii InfoChannel firmy Scala – amerykańskiego lidera oprogramowania przeznaczonego dla DDS – stanowi kompletną infrastrukturę sprzętowo-programową, która umożliwia wyemitowanie na każdym z peryferyjnych urządzeń prezentacyjnych innego przekazu, który nie tylko może zostać zaktualizowany w dowolnym momencie, lecz także zawierać takie elementy, jak np. ruchome paski tekstowe z informacjami pobieranymi z zewnętrznych serwisów, przyciski interaktywne oraz dźwięki, animacje, czcionki i grafiki w bardzo różnych formatach.
DDS jest unikatowym w skali kraju, komercyjnym rozwiązaniem, oferowanym przez
T-Systems także drodze outsourcingu.
Wśród licznych możliwości zastosowania opisywanego systemu szczególnie nadaje się on do wykorzystania w charakterze uniwersalnego nośnika reklamy i informacji audiowizualnej o charakterze:
• branżowym np. po zainstalowaniu w sieci handlowej w celu reklamowania określonych wyrobów,
• korporacyjnym lub publicznym np. po zainstalowaniu kiosków interaktywnych w sieci dworców kolejowych w celu dostarczania podróżnym informacji o usługach i rozkładzie jazdy,
• produktowym np. po zainstalowaniu kiosków interaktywnych w sieci handlowej lub usługowej,
„Cieszę się, że dzięki naszemu nowatorskiemu rozwiązaniu polski rynek reklamy audiowizualnej otrzymuje do dyspozycji technologię, która ogromnie usprawnia tworzenie dedykowanych przekazów informacyjno-reklamowych, pozwalając na w pełni elastyczne dostarczanie ich do odbiorców” – powiedział Rafał Bremer, Manager Digital Media Solutions w T-Systems.