Diners Club Polska nawiązał długoterminową współpracę ze spółką Pressbublica- wydawcą dziennika „Rzeczpospolita”. Efektem tej umowy jest wydanie nowego produktu – karty płatniczej Diners Club Rzeczpospolita.
Karta kierowana jest wyłącznie do prenumeratorów dziennika. Wraz z wieloma przywilejami właściwymi klasycznej karcie DC będzie uprawniała także do dodatkowych, specjalnych zniżek w sklepie internetowym Rzeczpospolitej.
„Rzeczpospolita to jeden z największych polskich dzienników. Cieszymy się, że możemy współpracować z tak uznanym partnerem biznesowym. Jestem przekonany, że karta Diners Club Rzeczpospolita, jako produkt dedykowany osobom niezwykle wymagającym, aktywnym zawodowo i pozazawodowo, spotka się z uznaniem prenumeratorów dziennika.” – mówi Marek Smolarz, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.
„Dla „Rzeczpospolitej” wspólny produkt z Diners Club jest kolejnym krokiem do wzmacniania lojalności naszych prenumeratorów, aby zapewnić im komfort nie tylko zdobywania bieżących informacji gospodarczych, ale także życia poza godzinami pracy.” – stwierdza Andrzej Ryk, Dyrektor Marketingu i PR Presspublica.
Źródło: Diners Club