Diners Club Polska przyśpiesza proces wydawania kart

Jako pierwsze z przyśpieszonej procedury korzystają osoby, które dotychczas posiadały instrumenty płatnicze ze wspólnym logo Diners Club i PKO Banku Polskiego, a teraz decydują się zamówić kartę Diners Club u jej wyłącznego obecnie wydawcy.

fot. Wojciech Boczoń, PRNews.pl

– Doskonalenie procesu wydawania kart jest jednym z elementów naszej strategii. Chcemy, żeby był on maksymalnie uproszczony, szybki i jednocześnie wygodny dla klienta. Bez odwiedzania oddziału, bez czekania na spotkanie z doradcą, bez kompletowania kolejnych przesyłek, aby móc w końcu skorzystać z karty. Za to w miejscu i czasie, który najbardziej klientowi odpowiada – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.

W przyśpieszonym trybie karty otrzymały już setki osób. Wstępnie była to ścieżka dostępna dla klientów, którzy posiadali karty Diners Club wydane przez bank PKO BP – wygasły one 30 listopada br. z powodu rozwiązania umowy o współpracy pomiędzy bankiem a Diners Club Polska. Pozostali klienci będą otrzymywać karty Diners Club tą drogą od początku 2020 r.

– W praktyce proces zamówienia i wydania karty jest bardzo prosty. Klient wypełnia wniosek na stronie internetowej dinersclub.pl. Zajmuje to około 5 minut. Po kilku dniach do klienta przyjeżdża kurier w uzgodnionym uprzednio terminie i miejscu oraz przygotowaną kartą. Następnie dokonuje weryfikacji tożsamości i odbiera podpisaną umowę. Po wprowadzeniu podpisanej umowy do systemu klient może aktywować kartę i nadać numer PIN, w tym momencie jest ona gotowa do użytku. To najszybszy sposób na uzyskanie naszej karty – dodaje Monika Masztakowska.

Klienci, którzy posiadali karty ze wspólnym logo Diners Club i PKO BP (wygasły one 30 listopada br.) mogą dodatkowo skorzystać ze specjalnej promocji. Oferta zakłada zwolnienie z pierwszej opłaty rocznej w przypadku kart: Diners Club Klasyczna, Traveler i LOT. Natomiast dla prestiżowej karty Premium Vintage wysokość tej opłaty zostanie obniżona o połowę. Promocyjne warunki dostępne są dla wszystkich klientów – indywidualnych i firmowych.

– Zależy nam, by klienci, którzy posiadali nasze karty wydane przez bank mogli nadal korzystać z szerokiego wachlarza usług Diners Club, niezależnie od zakończenia współpracy z bankiem. Mamy nadzieję, że uproszczona procedura skorzystania bezpośrednio z kart Diners Club okaże się przyjazna, prosta i wygodna, a przygotowana oferta specjalna wynagrodzi konieczność wymiany karty – mówi Monika Masztakowska.

Źródło: Diners Club