DnB NORD rozwija sieć agencji Monetia

Bank DnB NORD Polska aktywnie rozwija sieć agencji bankowych Monetia. Chce obsługiwać 400 tys. klientów miesięcznie i realizować 1,2 mln transakcji. W tej chwili Monetia, w 350 placówkach na terenie całego kraju, obsługuje miesięcznie ok. 300 tys. klientów i realizuje ponad 900 tys. transakcji.

W ubiegłym roku sieć agencji Monetia powiększyła się o 78 placówek – z 272 na koniec roku 2008 do 350 na koniec roku 2009. Łączna liczba transakcji przeprowadzonych za pośrednictwem agencji wyniosła w roku ubiegłym niemal 10 milionów. Taki wynik oznacza, że Monetia to w tej chwili jedna z dwóch największych sieci agencji bankowych w Polsce pod względem liczby placówek i realizowanych transakcji.  

DnB NORD planuje dalszy dynamiczny rozwój Monetii.
W roku 2010 chcemy otworzyć 126 nowych placówek agencyjnych. Nasza sieć na koniec roku powinna zatem liczyć ponad 470 punktów, mówi Wojciech Jóźwiak, prezes Monetii. W tej chwili obsługujemy miesięcznie około 300 tys. klientów i realizujemy ponad 900 tys. transakcji. Pod koniec tego roku chcemy obsługiwać co miesiąc około400 tys. klientów i realizować 1,2 miliona transakcji, dodaje Wojciech Jóźwiak.

W tej chwili w placówkach Monetii można opłacać rachunki – np. za czynsz, prąd, gaz czy telefon. W części punktów dostępne są też takie usługi jak doładowania telefonów komórkowych, wypłata gotówki z karty za pomocą terminala POS czy pożyczka gotówkowa. W dalszej kolejności planowane jest wprowadzenie do oferty produktów oszczędnościowo – inwestycyjnych, ubezpieczeń i kart kredytowych.

Oprócz wzbogacania oferty o produkty bankowe i rozbudowywania własnej sieci, Monetia nawiązuje współpracę w zakresie wdrażania swojego systemu płatności za rachunki w sieciach pośredników finansowych. Współpraca dotyczy prowadzenia obsługi kasowej, wypłat gotówki z terminali POS oraz doładowań telefonów komórkowych – przy wykorzystaniu systemu informatycznego Monetii.

Źródło: DnB Nord