Agencja Reklamowa smARTcat wraz z Bankiem DnB NORD rozpoczynają specjalną, klimatyczną akcję promocyjną skierowaną do Zarządców Wspólnot Mieszkaniowych.
Akcja składa się z 2 etapów. Zadaniem pierwszego, przygotowanego w połowie bieżącego roku, było ogłoszenie nowych, udoskonalonych warunków współpracy banku z zarządcami nieruchomości. Do bazy klientów banku agencja smARTcat wysłała specjalną przesyłkę teazerową anonsującą nadchodzącą zmianę klimatu. Adresaci otrzymali stację pogodową, na której mogli samodzielnie dostrzec zbliżające się ocieplenie. Zostali też zaproszeni do rejestracji, na opracowanej przez smARTcat stronie internetowej akcji, i wzięcia udziału w konkursie, w którym wystarczyło odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących nowej oferty Banku DnB NORD.
Drugi etap akcji stanowił konkurs dla tych zarządców, których wspólnoty uruchomiły kredyt w Banku DnB NORD. Co istotne, nagrody w konkursie mogą zdobyć zarówno dla zarządcy jak i całe wspólnoty mieszkaniowe.
Agencja Reklamowa smARTcat przygotowała wysyłkę informacyjną, zapraszającą do „Konkursu w dobrym klimacie” oraz na specjalnie zmodyfikowaną stronę internetową na potrzeby II etapu promocji. Przesyłka zawierała ulotkę prezentującą nagrody oraz spersonalizowany list do Zarządców Wspólnot Mieszkaniowych.
Konkurs został zaplanowany na ponad 6 miesięcy, dlatego też w połowie akcji zostały zaplanowane działania Direct Marketingowe przypominające uczestnikom o trwającym konkursie.
Akcja spotkała się z dużym odzewem ze strony Zarządców Nieruchomości, jej wyniki oraz laureatów konkursu poznamy w 2012 r.
Źródło: smARTcat