Wyniki pierwszego etapu konkursu będzie można poznać już w najbliższy poniedziałek podczas konferencji prasowej na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Obszerna relacja z Dni Marketingu Sportowego znajdzie się na stronach vortalu Piar.pl.
DMS to forum debaty o możliwościach rozwoju sportu w Polsce. Celem organizatorów jest pokazanie jak wielkie możliwości niesie ze sobą marketing sportowy i jak pozytywnie może on wpłynąć na oblicze polskiego sportu. Imprezę uświetnią takie sławy, jak Otylia Jędrzejczak,
Krzysztof Hołowczyc i Czesław Lange. Prelekcje wygłoszą specjaliści ds. mareketingu, sponsoringu, osoby związane z działalnością PR oraz przedstawiciele mediów krajowych.
– Tegoroczna impreza organizowana jest z dużym rozmachem. Zaprosiliśmy do współpracy gwiazdy sportu, znawców dziedziny, praktyków i teoretyków branży. Teraz pozostaje nam zaprosić wszystkich tych, dla których sport, a zwłaszcza marketing sportowy, również stanowi treść życia – powiedział Piotr Jardanowski, organizator DMS.
Nowością imprezy będzie rozdanie Statuetek DeMes 2004. O wyborze finalistów konkursu zadecydują głosy osób oddane w internetowej ankiecie. Można ją uzupełnić na oficjalnej stronie konferencji http:/www.ae.poznan.pl/dms. Laureata w każdej z trzech kategorii wyłoni ostatecznie Komisja Nagrody DeMeS. Wstępne wyniki poznamy podczas konferencji prasowej już w najbliższy poniedziałek o godz. 14.00 na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Organizacji „Dni Marketingu Sportowego” podjęło się po raz trzeci Zrzeszenie Studentów AE
w Poznaniu oraz Akademicki Związek Sportowy AE. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęli: Prezes Polskiej Konfederacji Sportu – Andrzej Kraśnicki, Rektor AE w Poznaniu – prof. dr hab. Witold Jurek oraz prof. dr hab. Henryk Mruk. Impreza odbędzie się na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w dniach 24-26 listopada.
Piar.pl intensywnie wspiera inicjatywy związane z public relations oraz dziedzinami pokrewnymi. Istnieje od 1997 roku. Jest pierwszym polskim vortalem PR o zasięgu międzynarodowym. Jako jedyny należy do sieci PRWeek Worldwire. Jego partnerami są również portale ze Wschodu: Sovetnik.ru i Advertology.ru. Piar.pl to ponad 5300 zarejestrowanych użytkowników. Wtorkowy i czwartkowy newsletter dociera już do prawie 1000 czytelników.