Do SMB przyłączyła się setna firma

„SMB jest zdecydowanie najbardziej dynamicznie rozwijającą się organizacją wśród stowarzyszeń i związków działających w obszarze komunikacji marketingowej” – twierdzi Dyrektor Generalny SMB, Piotr Pokrzywa.

Pokrzywa dodaje, że niedawno w ramach SMB powstała nowa Grupa Robocza zrzeszająca podmioty zajmujące się handlem elektronicznym tzw. e-commerce.

„W tej grupie znalazła się większość liderów rynkowych takich jak Allegro.pl, eBay, Empik.com czy Merlin.pl. Natychmiast zaczęli do nich dołączać następni – jak chociażby Euro RTV AGD. To dobitnie świadczy o dużym potencjale SMB” – kończy Pokrzywa.

Michał Kreczmar, Dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl tak wyjaśnia powód dołączenia przez Agora S.A. do SMB: „Dołączenie do SMB pozwoli spółce Agora S.A. na korzystanie z najlepszych praktyk, wymianę doświadczeń oraz pozyskanie wiedzy „u źródła”.

„Agora to kolejny bardzo ważny gracz rynku emarketingu, który dołączył do grupy firm w SMB. Abstrahując od tego, że obecność tej firmy zwiększy siłę naszego oddziaływania, ważne jest również to, że Agora wstąpiła do SMB jako członek numer 100!. Jesteśmy dumni z tak szybkiego wzrostu liczby członków, wiedząc jednocześnie, że oczekiwania są duże. Postaramy się nie zawieźć i godnie reprezentować nasze środowisko” – powiedział Leszek Konkel, Prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.