Klienci Banku Zachodniego WBK wykonują niemal 2 mln transakcji miesięcznie w aplikacji BZWBK24 mobile. Przez telefon kupują nie tylko bilety komunikacji miejskiej czy opłacają parking, ale zamawiają także bilety na wydarzenia kulturalne. W październiku br., w związku z promocją przygotowaną przez Bank Zachodni WBK, osoby, które kupią w aplikacji mobilnej bilety do teatru, na koncert lub kabaret, mogą otrzymać do 40 zł zwrotu.
Zgodnie z promocją „Pełna kultura z BZWBK24 mobile” każdy klient Banku Zachodniego WBK, który kupi bilet na jedno z wydarzeń kulturalnych dostępnych w aplikacji mobilnej, może otrzymać zwrot wartości kupionego biletu, ale maksymalnie do kwoty 40 zł. Na przykład, jeśli klient banku kupi bilet za 35 zł, może otrzymać na swoje konto zwrot w wysokości 35 zł. Natomiast jeśli nabędzie wejściówkę za 70 zł, to maksymalnie może uzyskać z powrotem 40 zł. Promocja trwa od 2 do 31 października 2017 r. lub do wyczerpania nagród. Pula nagród w promocji wynosi 20 000 zł.
W aplikacji mobilnej Banku Zachodniego WBK w usłudze „Wydarzenia Kulturalne” jest dostępna oferta serwisu Bilety24, którą przedstawia Dialcom24 sp. z o.o. Bilety24 specjalizują się w budowie systemów sprzedaży i rezerwacji biletów dla hal widowiskowo-sportowych, agencji artystycznych oraz instytucji kultury takich jak teatry, filharmonie czy kina. W stałej ofercie serwisu Bilety24 proponuje bilety na koncerty, kabarety, spektakle teatralne, festiwale, łącznie ponad 2,5 tys. wydarzeń dziennie.
– Udostępnienie biletów w aplikacji BZWBK24 mobile stanowi kolejny, obok platformy Bilety24.pl, aplikacji mobilnej serwisu oraz Biletomatów B24, kanał sprzedaży naszej oferty. Dołożymy wszelkich starań, aby systematycznie zwiększać liczbę i różnorodność proponowanych wydarzeń jak i specjalnych promocji dla użytkowników aplikacji BZWBK24 – mówi Michał Olek Olkowski, Dyrektor Serwisu Bilety24.
W aplikacji BZWBK24 mobile są dostępne nie tylko bilety na „Wydarzenia kulturalne” z oferty serwisu Bilety24. Ponad 600 tys. aktywnych użytkowników mobilnej aplikacji Banku Zachodniego WBK, przy użyciu swojego urządzenia mobilnego, w kaflu „BILETY, PARKINGI I TAXI” może także:
- kupić bilety komunikacji miejskiej za pośrednictwem operatorów moBILET oraz CallPay. Lista miast, w których można kupić bilety, jest dostępna na stronie www.bzwbk.pl/mobile, w zakładce „Lista miast z dostępną usługą”;
- opłacić parking za pośrednictwem operatora moBILET. Należy zawsze pamiętać o oznaczeniu samochodu. Naklejki i ulotki do oznaczenia samochodów dostępne są w Oddziałach Banku;
- zamówić w wybranych miastach i opłacić taksówkę za pośrednictwem firmy iTaxi;
- wesprzeć cele charytatywne fundacji Siepomaga.
Klienci Banku Zachodniego WBK, którzy jeszcze nie mają aplikacji BZWBK24 mobile, mogą się z nią szczegółowo zapoznać na stronie www.bzwbk.pl/mobile, zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie i korzystać z dostępnych funkcji, m.in. zakupów mobilnych.
Dostawcą usługi „Zakupy Mobilne” jest Finanteq, polski fintech, dostarczający platformy dla bankowości mobilnej do największych na świecie instytucji finansowych.
Szczegóły oraz regulamin promocji „Pełna kultura z BZWBK24 mobile”, informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w placówkach Banku Zachodniego WBK S.A. oraz na www.bzwbk.pl. 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na …