Wcześniej Iza pracowała w LPP SA, na stanowisku specjalisty ds. marketingu, wspierając tworzenie wizerunku marki Reserved, a także zajmowała się marketingiem marek kosmetycznych oraz odzieżowych w Galerii Centrum oraz odpowiadała za działania z zakresu PR i promocji Galerii Sztuki Zachęta. W Sensors Iza odpowiada za relacje ze środowiskiem artystycznym oraz komunikację największej wystawy sztuki CowParade. Iza jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych i Instytutu Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Jej hobby to polska sztuka współczesna, sporty wodna i trendy w modzie.
Sensors jest dynamicznie rozwijająca się firmą public relations, świadcząca usługi w zakresie relacji z mediami, zarządzania wizerunkiem marki i komunikacji korporacyjnej. Agencja prowadzi stałą obsługę public relations V&S Luksusowa Zielona Góra SA (marki Absolut, The Famous Grouse, Luksusowa), PZU SA (w zakresie projektów prewencyjnych i sponsoringowych), PKO BP (bankowość prywatna), Reader`s Digest i US Pharmacia (marka Ibuprom). Sensors jest także organizatorem CowParade, największej wystawy sztuki publicznej, która odbędzie się latem 2005 w Warszawie. Agencja powstała w listopadzie 2003 roku, a od lutego 2005 należy do sieci Euro RSCG.