Dobra Marka 2014 dla Provident Polska

Provident Polska po raz drugi z rzędu został uhonorowany tytułem „Dobra Marka” przyznawanego w oparciu o badania opinii. Konsumenci, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji programu, wskazali Providenta, jako firmę najbardziej godną zaufania w kategorii instytucje finansowe.  

Inicjatywa „Dobra Marka” jest prowadzona pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Wyróżnienie jest przyznawane najbardziej rozwojowym i najlepiej rokującym firmom obecnym na polskim rynku. Provident został nagrodzony w kategorii: instytucje finansowe. Badanie, które stanowiło podstawę do przyznania wyróżnienia, zostało przeprowadzone na próbie składającej się z 1000 respondentów z całej Polski.

Bardzo cieszymy się z wyróżnienia i jesteśmy dumni, że marka Provident została uznana za najbardziej godną zaufania firmę wśród instytucji finansowych. Myślę, że jest to efektem wieloletniej pracy nad  budowaniem relacji z naszymi klientami, którzy doceniają oferowany poziom obsługi, wsparcie i elastyczne podejście. Tytuł „Dobra Marka” to także ukłon w stronę tysięcy Doradców Klienta i pracowników Providenta w Polsce, którzy swoją codzienną pracą, rozwiązywaniem problemów setek tysięcy Klientów, uczestnictwem w wolontariacie, czy wspieraniu projektów adresowanych do lokalnych społeczności niewątpliwie przyczyniają się do budowania pozycji marki na rynku – mówi Katarzyna Jóźwik, Dyrektor ds.Marketingu, Członkiem Zarządu Provident Polska S.A.