– Reprezentacje kilkunastu banków przez 4,5 miesiąca (listopad 2004–marzec 2005) starały się wykazać swoimi umiejętnościami w wykorzystaniu różnych instrumentów finansowych do uzyskania jak najlepszych wyników. Była to dobra lekcja praktyki dla młodych pracowników bankowości. Myślę, że wysiłek wyróżnionych ekip docenią ich szefowie. Ich prezentacje z powodzeniem mogłyby być pokazane na posiedzeniach zarządów banków – mówi Mariola Szymańska-Koszczyc, wiceprezes zarządu WIB. Konkursowi cały czas patronuje Związek Banków Polskich.
Jak podaje „Gazeta Prawna” najskuteczniejszym okazał się zespół Platinum z PKO BP, który najlepiej – zdaniem jury – wykorzystał paletę instrumentów zarządzania bankiem. On też będzie reprezentował Polskę w europejskiej części konkursu w 2006 r. Drugie miejsce zajęła ekipa Fribank z BGŻ, a trzecie grupa Czysty Zysk z DaimlerChrysler. Specjalną nagrodą wyróżniono ekipę Grosik z Banku Polskiej Spółdzielczości. Zaś nagrodę za najlepszą prezentację projektu na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy „Gazeta Prawna” przyznała grupie NeoBank z BGŻ.