Od stycznia do kwietnia BRE Bank pozyskał niemal 490 nowych klientów sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (tj. o obrotach rocznych od 3 do 30 mln zł), korzystających z Pakietów linii EFEKT. To ponad połowa sumy klientów pozyskanych w całym 2005 roku i o niemal 70% więcej niż w tym samym okresie 2005 roku.
Systematycznie rośnie sprzedaż pakietów zawierających produkty kredytowe (pakiet EFEKT Plus, EFEKT Finansowy, EFEKT Inwestycyjny). W pierwszych czterech miesiącach 2006 roku ich sprzedaż była prawie trzy razy wyższa niż w analogicznym okresie 2005 roku.
W okresie styczeń-kwiecień 2006 roku zawarto 171 umów kredytowych. Średnia miesięczna liczba sprzedanych kredytów podwoiła się stosunku do średniej miesięcznej w II półroczu 2005 r., natomiast w przypadku średniej miesięcznej wartości zawartych umów kredytowych w tym okresie odnotowano wzrost o 133% w stosunku do II półrocza ubiegłego roku.
Plany BRE Banku na cały 2006 roku zakładają pozyskanie 1350 nowych klientów korzystających z Pakietów linii EFEKT.