Dobre wyniki AllPay.pl

Włodarze gliwickiej firmy Koncept Belgia, będącej operatorem AllPay.pl zapowiadają, że to nie koniec dobrej passy. Ich celem jest podbój całego rynku europejskiego.

Od momentu powstania w 2001 roku AllPay.pl odnotowuje ciągły wzrost wartości obrotów, potwierdzając tym samym przewidywania analityków, że przyszłość płatności online należy do tego typu metod regulowania należności. Obawa przed

ujawnianiem nieznanym kontrahentom danych (np. numerów kart kredytowych) jest jedną z największych przeszkód rozwoju e-commerce. AllPay.pl zapewnia swoim klientom poufność wprowadzonych do systemu danych, gwarantując jednocześnie 24 godzinne wsparcie techniczne, korzystne limity transakcji, możliwość płacenia

poprzez serwis bez konieczności rejestracji, obsługę wielowalutową oraz szereg innych, sukcesywnie wprowadzanych rozwiązań znacznie ułatwiających rozliczanie się za pośrednictwem Internetu.

Szczególnie zauważalny jest blisko trzykrotny wzrost wartości transakcji obsługiwanych przez AllPay.pl w maju, do prawie 1,5 mln zł. Jednym z czynników wpływających na tak imponujący wynik było podpisanie umowy z paneuropejską linią

lotniczą BexxAir Express Ltd, w ramach której AllPay.pl ma wyłączność obsługi płatności online przy zamawianiu biletów lotniczych przez Internet. Kontrakt z BexxAir Express to duży sukces AllPay.pl, gliwicka firma zastąpiła bowiem na stronach przewoźnika system PayPal, należący do amerykańskiego giganta Ebay.com.

Marcin Traple, dyrektor d/s rozwoju AllPay.pl: „Celem jest dalsza ekspansja. Jesteśmy w trakcie finalizacji kilku umów z dużymi klientami w kraju jak i za granicą, podjęliśmy współpracę ze znaczącym partnerem w USA. Zawsze dążymy do zapewnienia naszym klientom najwyższego poziomu usług, oferując im możliwość

implementacji dedykowanych rozwiązań. Jeszcze w tym roku zamierzamy wprowadzić pakiet dodatkowych produktów finansowych i telekomunikacyjnych.”

Średnia wartość transakcji autoryzowanej za pośrednictwem AllPay.pl wynosi 280 zł. Każdego miesiąca współpracę z serwisem rozpoczyna blisko 200 nowych klientów, do których zaliczają się zarówno portale oraz sklepy internetowe jak i

osoby prywatne. Całkowita wartość obsługiwanych przez AllPay.pl płatności w pierwszym półroczu 2004 wyniosła 4,7 mln zł.