26 maja podczas Gali Finałowej „Dobroczyńca Roku” operator ProgramuPAYBACKzostał wyróżniony za społeczne zaangażowanie. Nagrodzono wkład, jakiPAYBACKmiał w rozwój programu Pajacyk. Nagroda „Dobroczyńca Roku” to najbardziej prestiżowe wyróżnienie przyznawane firmom m.in. za społeczną odpowiedzialność biznesu.
Podczas Gali Finałowej 18. edycji konkursu „Dobroczyńca Roku”, operator Programu PAYBACK, firma Loyalty Partner Polska otrzymała wyróżnienie w kategorii „Projekt Społeczny – średnia firma”. Operator Programu PAYBACK został uhonorowany za zaangażowanie na rzecz niedożywionych dzieci w ramach programu Pajacyk. Od ponad 3 lat, co roku za punkty przekazane przez posiadaczy kart PAYBACK udaje się sfinansować kilkadziesiąt tysięcy posiłków, które trafiły do dzieci w całej Polsce.
„Wyróżnienie w konkursie „Dobroczyńca Roku” jest dla nas zaszczytem. To wyraz uznania nie tylko dla nas, ale przede wszystkim dla Uczestników Programu PAYBACK. Dzięki nim w ubiegłym roku udało się sfinansować ponad 50 tysięcy posiłków w placówkach szkolno-wychowawczych na terenie całej Polski. Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy pomóc potrzebującym i że tak wielu internautów w głosowaniu doceniło nasze zaangażowanie.” – powiedział Piotr Lipiński, Senior Marketing & PR Manager PAYBACK, który odebrał wyróżnienie w imieniu Loyalty Partner Polska.
Konkursu Dobroczyńca Roku ma na celu promowanie społecznego zaangażowania. Informuje takżę o akcjach i programach społecznych, które zostały zrealizowane z pomocą lub przy udziale firm, ich pracowników oraz organizacji pozarządowych.
Konkurs organizowany jest od 1997 roku przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Nagroda „Dobroczyńca Roku” uznawana jest za najbardziej prestiżowe wyróżnienie przyznawane za działania z zakresu zaangażowania społecznego i społecznej odpowiedzialności biznesu. Patronat Honorowy, nad tegoroczną Galą Finałową objęła Para Prezydencka – Anna i Bronisław Komorowscy.
/ PAYBACK Polska