Dobry rok 2004 dla agencji Twenty Four Seven PR

W zeszłym roku agencja pozyskała nowych klientów m.in. Chapman Freeborn Airmarketing, Group 4 Falck i Wydawnictwo Bauer. Zorganizowała ponad 30 konferencji prasowych i ponad 30 dużych imprez. Do projektów zrealizowanych przez firmę należały m.in. działania PR towarzyszące wprowadzeniu na rynek piwa Frater dla Browaru Belgia, organizacja obchodów Światowego Dnia Dziecka w McDonald’s, Igrzyska „Go Active!” dla pracowników McDonald’s Polska oraz koordynacja prac sztabu PR Unii Wolności w wyborach do Europarlamentu.

Firma poszerzyła zakres usług o szkolenie prasowe dla kadry zarządzającej.

Rok 2004 był rokiem podwyższania standardów w agencji. We wrześniu 2004 roku Dorota Zmarzlak, prezes i założycielka firmy, została członkiem International Public Relations Association (IPRA) – największej organizacji zrzeszającej około 1000 specjalistów z branży public relations z 99 krajów na 5 kontynentach. Jest 12 osobą z Polski, która może pochwalić się członkostwem w stowarzyszeniu. Od początku lutego br. Dorota Zmarzlak jest także członkiem Rady Związku Firm Public Relations.

W 2004 roku Twenty Four Seven PR dołączyła do zespołu EuroTeam, zrzeszającego małe i średnie niezależne agencje z krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych i Rosji, które specjalizują się w public relations, marketingu i reklamie. – Dzięki tym członkostwom agencja ma możliwość czerpania z dorobku organizacji, co pozwoli nam jeszcze lepiej funkcjonować na rynku i dostarczać klientom najwyższej jakości usługi – mówi.

To był także rok zmian wewnętrznych. Firma zmieniła identyfikację wizualną (nowe logo zaprojektował Lothar Boehm), wystartowała z nową ulepszoną stroną internetową oraz przyjęła nowych pracowników.

Dorota Zmarzlak ocenia, że rok 2004 był dobry dla całego polskiego PR. – Drgnęły budżety, klientom przeszedł szał oszczędzania, zaczynają doceniać tzw. rzetelny PR a nie tylko błysk fleszów i obecność trzeciorzędnego VIP-a – mówi. – Parę głośnych afer i kryzysów medialnych zdaje się przekonywać kolejne firmy do potrzeby przygotowania do zarządzania kryzysem oraz unikania chowania głowy w piasek. W sferze odpowiedzialności społecznej firmy zaczynają systematyzować i długofalowo planować działania – co przynosi dużo lepsze efekty wizerunkowe oraz duże większe korzyści dla „pomocobiorców”.

Dorotę Zmarzlak cieszy także pojawienie się pierwszych zwiastunów standardów. – Działania ZFPR – Kodeks Dobrych Praktyk oraz „Czyste Informacje” pomogą szybko nadgonić Europę Zachodnią – mówi. – Choć wiele rzeczy – np. wiązanie reklam z tekstami – musimy po prostu „przechorować”, przeczekać odejście pewnego pokolenia – ludzi przyzwyczajonych do układów.

W bieżącym i przyszłym roku agencja planuje dalszy rozwój i profesjonalizację pracy w celu umacniania pozycji w branży. – W ciągu następnych 5 lat chcielibyśmy osiągnąć status jednego z najsilniejszych graczy w branży PR – podsumowuje Dorota Zmarzlak.

Twenty Four Seven PR będzie obecna w dniach 22-24 marca na targach pn. „Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy”.

***

Twenty Four Seven PR pod obecną nazwą istnieje od 2000 roku. Agencja oferuje kompleksowy zakres usług PR. Główne obszary działalności to między innymi współpraca z mediami, wsparcie marketingowe, relacje z klientami, relacje z partnerami biznesowymi, wewnętrzny PR, wydawnictwa firmowe, analizy wizerunku i postępowanie w sytuacjach kryzysowych. Główni klienci agencji to McDonald’s Polska, Browar Belgia, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku, Group 4 Falck, Chapman Freeborn Airmarketing, Wydawnictwo Bauer, Magazyn Kajakowy „Wiosło”.