– To był dobry rok dla spółki, która oprócz wzrostów sprzedaży podjęła strategiczne działania w obszarze poprawy jakości obsługi klienta i budowy spójnej komunikacji z rynkiem – podsumowała Małgorzata Kotańska, Prezes Zarządu. – Duże wymagania, jakie stawiają firmom doradczym zawirowania rynków finansowych powodują, że to właśnie najwyższe standardy współpracy z klientami zapewnią dalszy, stabilny rozwój firmie – dodała Kotańska.
2007 najważniejsze wydarzenia w Goldenegg:
– pozyskanie nowych partnerów w obszarze produktów inwestycyjnych (Hansard Polska, Franklin Templeton, Fortis Investment,)
– pierwsze produkty strukturyzowane: Goldenegg Struktura Zysku
– rozbudowa sieci dystrybucji nowe placówki w Warszawie i Wrocławiu
– rozbudowa sieci sprzedaży (obecnie 150 mobilnych doradców w całym kraju)
– dystrybucja w Internecie (współpraca z pasażami finansowymi kilkunastu czołowych portali)
– wdrożenie rozbudowanego programu monitorowania i poprawy jakości bazującego na metodzie „Mystery Shopper”, badaniu satysfakcji klientów i zmianach strukturalnych.
2007 wyniki sprzedaży w dwóch najważniejszych liniach biznesowych:
Produkty inwestycyjne: W 2007 roku pozyskano 105 milionów aktywów (wzrost w porównaniu z 2006 roku o 180%). Suma aktywów zgromadzona w produktach inwestycyjnych przez klientów Goldenegg wynosi 107 milionów złotych.
Kredyty hipoteczne: W ciągu 12 miesięcy 2007 r. przy pomocy Goldenegg uruchomiono 1721 kredytów na kwotę 455 milionów złotych (wzrost o 15% YoY).Średnia wartość udzielonego kredytu wyniosła 275 tys. zł (wzrost w porównaniu z 2006 r. o 30%).