Dobry start własnego assistance komunikacyjnego Compensy

Compensa podsumowała dotychczasową działalność dedykowanego swoim klientom assistance realizowanego przez wewnętrznego dostawcę. W ciągu 5 miesięcy przeprowadzono ponad 7 800 interwencji. Klienci otrzymują specjalny SMS, który umożliwia śledzenie za pomocą GPS-u bieżącej lokalizacji pomocy drogowej.

Przeprowadzony w sierpniu i pierwszych dniach września pilotaż zaowocował uruchomieniem przez Compensę własnej usługi assistance komunikacyjnego we współpracy z VIG Assistance. Zastąpiła ona dotychczasową kooperację z zewnętrznym dostawcą świadczeń asystenckich. Posiadacze ubezpieczeń pojazdów mechanicznych mogą liczyć na pomoc na terenie Polski w postaci: naprawy na miejscu zdarzenia, holowania, zapewnienia pojazdu zastępczego czy innej formy transportu oraz innych usług, które umożliwią kontynuację podróży lub powrót do domu.

W ramach oferowanych przez Compensę usług ubezpieczeni mogą skorzystać ze wsparcia ponad 350 firm dysponujących ponad 1 500 pojazdami pomocy drogowej. Od sierpnia do grudnia 2016 r. przeprowadzono ponad 7 800 interwencji. Najczęściej poszkodowani korzystali z holowania pojazdu – 4 240 zorganizowanych przejazdów o łącznym dystansie 149 000 pokonanych kilometrów. Często awarię udało się jednak usunąć na miejscu, miało to miejsce w 1 315 przypadków, co stanowi ponad 30% zgłoszeń.

– Posiadacze ubezpieczeń OC i AC doceniają oferowane w ich ramach usługi asystenckie. Przy wyborze polis coraz częściej zadają bardzo szczegółowe pytania odnośnie zakresu assistance. Dlatego nieustannie rozwijamy oferowane świadczenia i staramy się jak najlepiej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom kierowców. Od kliku miesięcy oferujemy możliwość śledzenia za pomocą GPS bieżącej lokalizacji pomocy drogowej zmierzającej do poszkodowanego- mówi Michał Makarczyk, Dyrektor Likwidacji Szkód w Compensa TU SA Vienna Insurance Group.

Śledzenie trasy i spodziewanego czasu przyjazdu serwisu drogowego odbywa się za pośrednictwem linku, który poszkodowany otrzymuje drogą SMS-ową po zarejestrowaniu zgłoszenia. Kontakt online z pojazdami naprawczymi umożliwia również centrum likwidacji szkód Compensy skierowanie do klienta najdogodniej zlokalizowanego serwisanta.

Źródło: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group