„Dobrze wybrać dobrze” – kampania Biura Maklerskiego Alior Banku

Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.

Biuro Maklerskie Alior Banku zapewnia dostęp do rynku kapitałowego, kładąc nacisk na profesjonalizm, innowacje, bezpieczeństwo, jakość obsługi i różnorodne kanały sprzedaży. Tworzą je doświadczeni specjaliści z rynku kapitałowego, analitycy i licencjonowani maklerzy, gotowi wesprzeć klientów w procesie inwestycyjnym.

–  Ułatwiamy klientom poruszanie się w codziennych inwestycjach i dbamy o ich bezpieczeństwo finansowe. Przekaz naszej najnowszej kampanii nawiązuje do tego, że w obszarze inwestycji wiele czynników jest nieprzewidywalnych, ale wszędzie tam, gdzie mamy możliwość wyboru, to „Dobrze wybrać dobrze”, czyli zdecydować się na sprawdzone, bezpieczne biuro maklerskie z szeroką ofertą produktów i usług – mówi Jacek Janiuk, dyrektor Biura Maklerskiego Alior Banku.

Jest to pierwsza tego typu – realizowana w social mediach i w serwisie YouTube – kampania Biura Maklerskiego Alior Banku. Jest ona skierowana do osób korzystających już z produktów inwestycyjnych, których Biuro Maklerskie chce zainteresować ofertą rachunku maklerskiego i rachunku Alior Trader, przeznaczonego do inwestowania na rynku forex. Kampania potrwa do końca lipca br.

W spotach reklamowych pokazano cztery różne sytuacje, np. w zakładzie fryzjerskim lub w restauracji, w których główny bohater dokonał wyboru, z którego nie był zadowolony. Wideo towarzyszy slogan „Dobrze wybrać dobrze. Inwestuj w Biurze Maklerskim Alior Banku i decyduj o tym na co masz wpływ”.

Linki do spotów:

Źródło: Alior Bank