Dodatek Interactive.pl w miesięczniku „Marketing w Praktyce”

Do tej pory, w wydaniu majowym miesięcznika, ukazał się dodatek BTL pl, w związku z dużym zainteresowaniem czytelników Wydawnictwo zdecydowało się na publikowanie dodatków również w kolejnych numerach.

Dodatek Interactive.pl zawiera źródłowy raport o rynku usług interaktywnych w Polsce, obszerną dyskusję z udziałem wybitnych ekspertów mówiącą o potencjale i przyszłości branży oraz prezentacje firm związanych z branżą interaktywną. Wydanie wrześniowe miesięcznika, będzie miało aż 100 stron, zamiast standardowych 72, przy czym cena pozostanie niezmieniona.

Biorąc pod uwagę liczbę uczestniczących firm oraz zawartość Interactive.pl będzie to największa w Polsce prezentacja agencji interaktywnych i firm działających na tym rynku, w 2005 roku.

Prezentacje swoich dokonań i potencjału wykupiło blisko 30 firm z całej Polski, a powierzchnie reklamową kolejnych dziesięć. W Interactive.pl zaprezentują się m.in: Aegis Media Sp. z o.o.(GDP Marketing&Internet), ARBOmedia Polska Sp. z o.o., Axel Sprinter Kontakt Sp. z o.o., Byss.pl Agencja Interaktywna, Digital One Sp. z o.o., DynaSosft P.U.H, Easy.Web HBZ Sp. z o.o., e-Fabrika, EL2 Sp. z o.o., Engine Sp. z o.o. , FFCreation s.j, HYPERmedia Sp. z o.o., Ideo, Infinity Group s.c., Agencja Interaktywna Internet Designers Sp. z o.o., Interia.pl S.A., Janmedia Interactive Sp. z o.o., K2 Internet S.A., NetSprint.pl sp. z o.o., Next Generation Interactive s.c., Onet.pl S.A., OPCOM.pl, OS3 Multimedia, Pankiewicz Consulting, SUPERMEDIA Sp. z o.o., Symetria s.j., Webtel Sp. z o.o., Wirtualna Polska S.A., Zentropy Partners.