Dodatkowe gwarancje dla samochodów coraz popularniejsze

Możliwość zaoferowania klientowi produktu unikalnego jest dziś jednym z głównych dążeń sprzedawców. Ta zasada obowiązuje również w branży motoryzacyjnej. Jednym z coraz częściej stosowanych sposobów na wyróżnienie oferty na rynku jest przedłużona gwarancja dla pojazdów. Ochrona jest wówczas podobna do tej oferowanej przez producenta, tylko dłuższa.

Tymczasem nieco mniejsze zainteresowanie wzbudza kwestia dodatkowych gwarancji u klientów. – Nabywcy samochodów postrzegają gwarancję jako niepotrzebny gadżet, zwiększający jedynie końcową cenę samochodu – mówi Barbara Syczewska na łamach Gazety Prawnej.

Okazuje się, że mimo pojawiających się, nowych trendów ubezpieczeniowych, kupujący samochody są wierni podstawowemu kryterium, jakim jest cena pojazdu.

Więcej w dzisiejszej Gazecie Prawnej, w artykule Marcina Jaworskiego pt. „Dodatkowy rok gwarancji kosztuje 1 tys. zł, dlatego chętnych jest niewielu”.

Informacji na temat ubezpieczeń szukaj w Dziale Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl