Doładowanie telefonu komórkowego pre-paid w ING BankOnLine

Usługa doładowania telefonu została opracowana w maksymalnie prosty sposób, czyli bez zdrapek, bez konieczności odwiedzania wielu stron internetowych czy żmudnego wpisywania numeru rachunku. Wystarczy zalogować się do systemu bankowości internetowej ING BankOnLine, wybrać opcje Doładowanie telefonu (zakładka Rachunki), wskazać operatora telefonii komórkowej oraz podać numer telefonu i kwotę doładowania.

Nie ma mowy o pomyłce, ponieważ numer telefonu podaje się dwukrotnie, możliwe jest podanie wyłącznie numeru telefonu pre-paid. Kolejne zabezpieczenie to możliwość wybrania wyłącznie kwoty doładowania, która jest prawidłowa dla danego operatora telefonii komórkowej – tak, aby uniemożliwić podanie nieprawidłowej kwoty.

Doładowania telefonów realizowane są w systemie ING BankOnLine przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Standardowo doładowanie jest realizowane w ciągu 2-4 minut od zaakceptowania dyspozycji w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine. Jeśli doładowanie z przyczyn niezależnych od banku nie powiedzie się, kwota doładowania zostanie zwrócona na rachunek, z którego złożono dyspozycję.

Potwierdzenie doładowania przekazywane jest w formie wiadomości wysyłanej przez bank za pośrednictwem systemu ING BankOnLine oraz w formie SMS na numer telefonu, którego konto zostało doładowane.

Aktualnie z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine korzysta 450 tys. użytkowników z segmentu klientów indywidualnych i małych firm, realizując średnio w miesiącu ok. 2 mln transakcji.