Dolnośląskiemu oddziałowi PSPR stuknął roczek

Oddział wystartował, jak na piarowców przystało, szumnie i medialnie. Zaczęło się od debaty panelowej na temat Wizerunku Wrocławia, w której udział wzięli: Paweł Romaszkan z Urzędu Miasta Wrocławia, Rafał Czechowski i Joanna Delbar z PSPR, Dr. Andrzej Ostrowski z UW oraz Anna Koryciak – reprezentantka jednej z wrocławskich agencji PR. Dyskusja przeciągnęła się do późnych godzin wieczornych, a przypatrywało się jej wielu przedstawicieli dolnośląskich mediów oraz liczna publiczność. Było burzliwie, ale przez to ciekawie.

Potem nastąpił cały cykl spotkań z praktykami :

Dagmarą Żółtek (ADV) – Internet PR

Wiesławem Gałązką (wizerunekpubliczy.pl) oraz regionalnymi rzecznikami prasowymi- Żywot rzecznika prasowego

Aliną Stahl (Eurobank) – PR w kryzysie

Mirkiem Zagórskim (Sarto) – PR dla branży IT

Szymonem Sikorskim (IDCG) i Michałem Korynkiem, internetowe narzędzia pracy piarowca

Robertem Drogosiem z Stowarzyszenia Tratwa – pozyskiwanie funduszy unijnych – perspektywy dla branży PR

Dolnośląski PR znalazł również swoje miejsce w internecie i zyskał ciekawą platformę wymiany informacji, a wszystko to za sprawą stworzenia witryny oddziału http://pspr.wroclaw.pl.

Oddział objął także patronat nad szkoleniem dla BWDSI z zakresu innowacyjnego komunikowania – organizowanego przez Urząd Marszałkowski. W szkoleniu wzięli udział również członkowie stowarzyszenia w roli prelegentów.

Dolnośląski PSPR zyskał również nowego prezesa, którym został Jacek Wardaszko z Kogeneracji SA, zastępując na tym stanowisku Szymona Sikorskiego (IDCG) – obecnie wiceprezesa PSPR na Polskę.

Dodatkowo powstanie oddziału Stowarzyszenia zaowocowało integracją rozproszonego dotychczas środowiska, realizacją wielu wspólnych projektów, pracą nad umocnieniem wizerunku branży w regionie.

A co na przyszłość? Sporo ambitnych planów i zamierzeń

Z okazji rocznicy powstania niebawem odbędzie się spotkanie z Michałem Macierzyńskim (InternetPR, Prnews.pl, Bankier.pl) oraz Markiem Woźniakiem (Netpr.pl). Dotyczyć będzie specyfiki działań PR dla branży finansowej oraz komunikowania w internecie.

Spotkanie odbędzie się 28 stycznia 2008 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego o godzine 18.

Oddział zaprasza przedstawicieli mediów oraz adeptów sztuki PR, którym bliskie są zagadnienia tej niełatwej, choć ciekawej dziedziny.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął Bankier.pl.