Dom Kredytowy Notus S.A., jeden z liderów na rynku doradztwa finansowego, zdobył trzecie miejsce w kategorii najbardziej rozpoznawalny doradca finansowy w Polsce rankingu „Mieszkaniowa Marka Roku 2011”.
Badanie zostało zrealizowane przez niezależny instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy Nowy Adres S.A., twórcy rankingu. Przeprowadzono 1500 wywiadów z mieszkańcami 5 największych aglomeracji Polski: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Trójmiasta (po 300 w każdej aglomeracji). Ranking powstał w oparciu o wyniki badania znajomości spontanicznej.
„Rozpoznawalna marka to, z punktu widzenia biznesowego, prawdziwy kapitał. Na rynku doradztwa finansowego szczególnie się liczy. Zaciągnięcie zobowiązań kredytowych to bardzo ważna decyzja, którą nabywca będzie odczuwał przez wiele lat. Dlatego konsumenci wybierają marki doświadczone, sprawdzone, a przede wszystkim polecane przez rodzinę czy znajomych. Zdecydowana większość klientów zaciągnęła kredyty za naszym pośrednictwem opierając się na takich właśnie rekomendacjach” – mówi Robert Pepłoński, Prezes Zarządu Domu Kredytowego Notus S.A.
Badanie „Mieszkaniowa Marka Roku” zostało przeprowadzone przez niezależny instytut Millward Brown SMG/KRC wśród 1500 respondentów w wieku 25-60 lat. Mieszkańców aglomeracji pytano o znajomość spontaniczną oraz wspomaganą marek firm w czterech branżach: firma deweloperska, agencja nieruchomości, bank udzielający kredytów hipotecznych oraz pośrednik finansowy.
W pytaniu o znajomość spontaniczną, respondent podawał dowolną ilość marek, natomiast przy badaniu znajomości wspomaganej, wskazywał dowolną ilość firm, mając do dyspozycji nazwę oraz logo danej marki. Ranking „Mieszkaniowa Marka Roku” został opracowany w oparciu o wyniki badania znajomości spontanicznej.
Źródło: Tauber Public Relations Sp. z o.o.