Domestos i \SALES LINK ogłaszają czerwony alarm dla bakterii

Celem akcji „Czerwony alarm dla bakterii” jest zaintrygowanie konsumentów i zachęcenie do zakupu Domestosa Red Power poprzez prowadzenie zabawnych animacji oraz kształtowanie wizerunku marki jako eksperta w dziedzinie higieny i dezynfekcji. Grupę docelową działań stanowią kobiety w wieku 25-49 lat. Akcja promocyjna realizowana przez \SALES LINK potrwa do lipca 2006.

W ramach działań animacyjno – eventowych prowadzonych pod hasłem „Czerwony alarm dla bakterii”, w porze wzmożonych zakupów, w wybranych supermarketach i hipermarketach w całej Polsce oraz w pobliżu galerii handlowych i głównych ulic, pojawią się animatorzy w strojach bakterii, którzy będą uciekać przed „Strażnikami czystości Domestosa Red Power”. Bakterie będą również próbowały – aczkolwiek nieskutecznie – manifestować przeciwko nowej sile Domestosa Red Power. Na potrzeby akcji agencja \SALES LINK przygotowała stroje dla strażników i bakterii oraz materiały POS m.in.: ulotki, plakaty, listwy cenowe, stoppery przy półkach,a także bilbordy – na wszystkich tych materiałach widnieje hasło Czerwony alarm dla bakterii.