Dominet Bank wprowadził zmiany w serwisie Autotu

„W kolejnym roku dynamicznego rozwoju – jako patron sieci – zdecydowaliśmy się uatrakcyjnić portal autotu.pl. Wprowadziliśmy nową wizualizację oraz poszerzyliśmy funkcjonalność serwisu. Mamy nadzieję, że zastosowanie zaawansowanego wyszukiwania oraz umożliwienie porównywania ofert za pomocą tabeli zawierającej wszystkie dane techniczne samochodów ułatwi Klientom dokonanie wyboru i podjęcie decyzji o zakupie” – mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Dominet S.A. i przewodniczący rady nadzorczej Dominet Banku.
W serwisie Autotu – dostępnym również na Wp.pl – ponad 250 dealerów udostępnia blisko 6 000 aktualnych ofert sprzedaży samochodów. Dzięki zastosowaniu opcji zaawansowanego wyszukiwania usprawnione zostało nie tylko poszukiwanie wybranego samochodu zgodnie z preferowanymi parametrami, lecz również odnalezienie najbliższego punktu sprzedaży i skontaktowanie się ze sprzedawcą. Portal www.autotu.pl zawiera praktyczne porady ekspertów, oferty finansowania zakupu wybranego samochodu, a także kalkulator kredytowy, umożliwiający obliczenie raty kredytu na samochód.

Za projekt graficzny i jego wykonanie odpowiedzialna była firma WebService, która po przeprowadzeniu analizy użyteczności oraz funkcjonalności i procesów zachodzących na platformie e-commerce przedstawiła rekomendacje mikro i makrofunkcjonalności.

„Projektując interfejs dla Autotu stosowaliśmy zasady zgodnie z User-Centered Development- projektowania zorientowanego na użytkownika. Sukces każdej platformy e-commerce to wysoki wskaźnik CCP czyli liczba Klientów dokonujących transakcji podzielona przez liczbę unikalnych użytkowników. O wysokiej oglądalności platformy decyduje również dobrze zaprojektowana architektura informacji” – mówi Bartek Podkowa, Art. Direktor WebService.