Dominik Kaznowski o „Nowym marketingu w internecie”

„Nowy marketing w internecie” to krótka, ale przekrojowa publikacja o marketingu w sieci, zawierające najistotniejsze informacje i praktyczne rady w zakresie metod promocji, rynku reklamy internetowej oraz jego przyszłości. Co ważne, autor uwzględnia najnowsze trendy w komunikacji, czyli demokratyzację marketingu, prowadzanie dialogu z marką oraz tworzenie kontentu przez samych użytkowników.

Część opracowania jest poświęcona charakterystyce polskich internautów. – Wyszedłem z założenia, że prowadzenie działań marketingowych w sieci ma sens tylko wtedy, gdy dobrze poznamy jej użytkowników – mówi Dominik Kaznowski.

„Nowy marketing w internecie” to źródło wiedzy nie tylko dla praktyków marketingu, ale również dla właścicieli małych i średnich firm, którzy dopiero planują przeniesienie części swojego budżetu do sieci. – Pisałem książkę prostym językiem, ponieważ na rynku jest już mnóstwo publikacji, które czyta się idealnie … ze słownikiem żargonu internetowego w ręku – wyjaśnia Dominik Kaznowski.

Już teraz powstaje drugie, poszerzone wydanie książki. Zgodnie z nowym duchem dwustronnej komunikacji, książkę mogą współtworzyć czytelnicy i internauci za pośrednictwem bloga autora: http://kaznowski.blox.pl. – „Nowy marketing w internecie” jest zaproszeniem do dyskusji. Chcę pisać kolejną książkę przy udziale czytelników pierwszego wydania – mówi Kaznowski.

Dominik Kaznowski – wieloletni praktyk marketingu. Od lat zaangażowany w rozwój nowoczesnych form komunikacji marketingowej. Od 2003 roku działa w stowarzyszeniu Interactive Advertising Bureau Polska (IAB), które zajmuje się edukacją rynku w zakresie wykorzystania internetu. Od 2003 roku jest autorem raportów rocznych o polskim i światowym internecie publikowanych przez IAB Polska.

Od sierpnia 2006 roku jest dyrektorem marketingu Pionu Internet w AGORA SA. Pełni także funkcję przewodniczącego rady nadzorczej związku pracodawców branży internetowej IAB Polska oraz zasiada w radzie nadzorczej PBI, spółki realizującej największe w Polsce badanie internetu – Megapanel.