Już po raz trzeci Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII) wraz z redakcją „Forbesa” przygotowało ranking instytucji maklerskich stworzony na podstawie opinii i doświadczeń zainteresowanych – klientów biur maklerskich. W Rankingu Forbesa bardzo istotną rolę odgrywają punkty przyznawane biurom maklerskim za szybkość, bezawaryjność i jakość platform internetowych (16 procent wagi w ocenie ogólnej), które oprócz poziomu opłat i prowizji mają największe znaczenie przy wyborze instytucji maklerskiej przez klientów. Biorąc pod uwagę to właśnie kryterium, na najwyższe noty zasłużyła platforma udostępniana klientom przez Dom Maklerski BOŚ, zdobywając aż 4,07 punktu na 5 możliwych, natomiast trzecie miejsce zajął Dom Maklerski BZ WBK. Tegoroczny sukces potwierdził kilkuletnią już dominację obydwu domów maklerskich na polskim rynku finansowym (ciągła obecność na podium Rankingu Forbesa od 2006 roku).
– Cieszymy się, że rynek wysoko ocenia pozycję klientów Comarch na rynku kapitałowym w Polsce. To dla nas szczególne wyróżnienie, że możemy współpracować z czołówką Biur Maklerskich, ponieważ jest to cenne doświadczenie i jednocześnie rekomendacja Comarch jako dostawcy najlepszych internetowych platform transakcyjno-informacyjnych – mówi Sławomir Szarkowicz, Dyrektor w Centrum Konsultingu Sektora Finansów, Bankowości, Ubezpieczeń i Rynków Kapitałowych Comarch.
Zaufanie rodzimych biur maklerskich do technologii oferowanych przez Comarch już od ponad 10 lat owocuje wdrażaniem w ich siedzibach całej rodziny systemów obsługujących internetowe rachunki maklerskie: Comarch Internet Investments, Comarch Mobile Investments czy też Notowania Online.
Systemy Comarch oferują najbogatszą na rynku funkcjonalność w zakresie dostępu do rachunku maklerskiego i specjalizowanych produktów inwestycyjnych. Dodatkowe moduły, takie jak dostęp do notowań giełdowych w czasie rzeczywistym, serwisy informacyjne tworzone we współpracy z renomowanymi dostawcami danych czy też oprogramowanie umożliwiające swobodne i bezpieczne inwestowanie za pomocą telefonu komórkowego, czynią z firmy Comarch rynkowego lidera w zakresie organizacji obsługi inwestora – klienta instytucji maklerskiej – przez Internet.