Doradcy24: sprzedaż w pierwszym kwartale 2013 na dużym plusie

Doradcy24 S.A., jedna z największych spółek doradztwa finansowego w Polsce, przedstawiłaszacowanąwartość sprzedaży produktów w I kwartale 2013 roku.W omawianym okresie Spółka znacznie poprawiła ten wynikw stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.


– Nadchodzący 2013 jest dla nas rokiem wielkich szans, ale także ogromnych wyzwań. Stawiamy na dynamiczny rozwój sprzedaży produktów realizowany poprzez sieci własne, jak i poprzez naszych partnerów, mówiłRobert Loranc, prezes zarządu Doradcy24, podsumowując rok 2012.

Zgodnie z zapowiedzią, pierwszy kwartał 2013 r. jest zwiastunem poprawy sytuacji w Spółce będącej efektem skutecznie prowadzonej optymalizacji działalności. Jak poinformowała wrocławska Spółka, pomimo dekoniunktury rynkowej, zanotowano wzrost sprzedaży we wszystkich oferowanych liniach produktowych.

Najsilniejszy wzrost sprzedaży nastąpił w obszarze produktów inwestycyjnych i wyniósł ponad 175%, do 2,2 mln zł względem pierwszego kwartału 2012 roku, kiedy to znajdowała się na poziomie 0,8 mln zł. Duży wzrost sprzedaży Spółka odnotowała także w produktach dedykowanych firmom, gdzie wartość sprzedaży wyniosła w okresie od stycznia do marca 14,6 mln zł, co stanowi wzrost o 34% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Również w obszarze sprzedaży produktów gotówkowych Spółka odnotowała znaczną zwyżkę sprzedaży, o 30% – do kwoty 1,3 mln zł. W obszarze kredytów hipotecznych, dotkniętych w tym roku najsilniej spadkiem na polskim rynku, Spółka odnotowała 5% wzrost sprzedaży w omawianym okresie – z 107,6 mln zł do 113,1 mln zł.

Naszym celem jest utrzymanie w 2013 roku sprzedaży hipotek na poziomie z I kwartału 2013 roku.


Natomiast bardzo wierzymy w rozwój sprzedaży
produktów inwestycyjnych i komercyjnych, których sprzedaż chcemy zdecydowanie zwiększyć w tym roku względem roku poprzedniego, co powinno przełożyć się na dodatni wynik finansowy Spółki,mówił Robert Loranc, Prezes Zarządu Doradcy24.


Zgodnie z przyjętą strategią, Doradcy24 optymalizując koszty i poszerzając paletę produktową inwestują jednocześnie w rozwój sieci sprzedaży poprzez m.in. placówki partnerskie. W ramach sieci, 31 marca 2013, funkcjonowały 164 placówki, wobec 122, o których Spółka informowała w marcu ubiegłego roku.

Zwiększyła się również liczba doradców działających na rzecz Emitenta – z 301 aktywnych w pierwszym kwartale 2012 roku do 336 w analogicznym okresie bieżącego roku.

Doradcy24