DougFaberFamily przygotowało nową kampanię dla BMW

Celem kampanii jest przybliżenie marki szerszej grupie odbiorców poprzez promowanie podstawowych wersji kluczowych modeli firmy (seria 3, seria 5 oraz X3). Kampania zawiera mechanizm call-to-action, który ma motywować konsumentów do bezpośredniego kontaktu z marką i przekonania się o jej dostępności. Poza standardową komunikacją (tv, prasa, radio, internet) prowadzone będą również inne, bardziej nietypowe działania.

W trakcie kampanii rozpowszechnianie będą multimedialne prezentacje wybranych modeli BMW. Akcja ta będzie połączona z konkursem, w którym uczestnicy będą mogli wygrać jeden z promowanych samochodów na dwumiesięczną jazdę próbną. Działania swoim zasięgiem obejmą ogólnopolską sieć stacji benzynowych Statoil.

Aby zwiększyć skuteczność dotarcia przekazu, w odpowiednie narzędzia wyposażono również Dealerów BMW – przygotowane zostały dla nich specjalne pakiety komunikacyjne, które umożliwią elastyczne działanie w oparciu o własne rozeznanie na lokalnych rynkach.