Druga część kampanii reklamowej SKOK

Zleceniodawcą kampanii jest Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa. Do akcji przyłączył się największy SKOK w Polsce, noszący imię Franciszka Stefczyka, uzupełniając przekaz o swoją ofertę produktową. Media SKOK koordynuje obie kampanie. Wszystkie działania w ich ramach trwać będą od początku listopada – najpierw billboardy, mobile i reklama na środkach komunikacji miejskiej – do początku grudnia. Łącznie użytych zostanie między innymi 1000 tablic 504 x 238 w 40 miastach, ponad 200 autobusów w 10 ośrodkach miejskich.

27 listopada rozpocznie się emisja spotów reklamowych w TVP 1,2,3, TV4, Polsacie i TV Trwam a tydzień wcześniej kampania prasowa w kilkunastu tytułach m.in. reklamy ukazywać się będą w Dzienniku, Fakcie, Naszym Dzienniku, Super Expressie, Gościu Niedzielnym, prasie regionalnej. Całościowy budżet obu kampanii wynosi około 3 milionów złotych. Przy realizacji kampanii Media SKOK współpracuje między innymi z liderem w segmencie reklamy tranzytowej Business Consulting Media Miejskie (wyniki raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej za I i II kwartał tego roku) oraz Stroerem Media. Grupa Stroer w Polsce jest jednym z liderów reklamy zewnętrznej, posiada 50% udziałów w krajowym rynku billboardów i 25% w segmencie Premium.

Media SKOK działa od maja 2005 roku. Przeprowadziła już kilka dużych kampanii na zlecenie Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, SKOK-u im. Franciszka Stefczyka, Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SKOK S.A., SKOK Ubezpieczeń oraz mniejszych akcji na zlecenie kilku SKOK-ów.

W czasie ponad rocznej działalności zorganizowała też Festiwal Muzyki Chrześcijańskiej, transmitowany z Opery Leśnej w Sopocie przez TV Trwam oraz – we współpracy z Sopotem i Bałtycką Agencją Artystyczną BART – dwie edycje festiwalu SKOK Jazz Sopot, którego gwiazdami byli miedzy innymi Branford Marsalis i Kenny Garret.

Prezesem firmy jest Romuald Orzeł.