Jeep Grand Cherokee to główna nagroda w konkursie dla klientów MultiBanku, którzy do 31 marca 2010 r. założą 6 miesięczną MotoLokatę oprocentowaną na poziomie 5 proc. w skali roku. Promocyjna MotoLokata będzie wspierana działaniami marketingowymi.
– To już druga edycja lokaty, która obok gwarantowanego zysku, daje możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród, między innymi samochodu. Sukces poprzedniej edycji, widoczny w wynikach biznesowych oraz dużej liczbie zgłoszeń konkursowych, zachęcił nas do powtórzenia akcji. Zadbaliśmy aby nagroda główna, podobnie jak w poprzedniej edycji, była atrakcyjna i zgodna z oczekiwaniami naszej grupy celowej. Do współpracy zapraszamy cenionych i pewnych partnerów. Jestem przekonany, że Jeep Grand Cherokee spełni oczekiwania najbardziej wymagających fanów motoryzacji – wyjaśnia Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – Tym razem, aby wziąć udział w konkursie, należy założyć MotoLokatę i w kreatywny sposób opisać jaki powinien być sprawny bank. Spośród nadesłanych propozycji, kapituła wyłoni osobę, która otrzyma samochód Jeep Grand Cherokee oraz zwycięzców, do których trafią nagrody dodatkowe czyli notebooki i kamery cyfrowe. – dodaje Wojciech Bolanowski
Aby sprawnie założyć sześciomiesięczną MotoLokatę z minimalnym wkładem 20 tys. PLN, należy złożyć stosowną dyspozycję w serwisie transakcyjnym banku, skontaktować się z multilinią lub odwiedzić Centrum Usług Finansowych MultiBanku. Oferta dostępna jest zarówno dla obecnych jak i nowych Klientów.
Osoby chcące wziąć udział w konkursie towarzyszącym promocji, powinny założyć MotoLokatę, posiadać rachunek osobisty w MultiBanku i do 31 marca 2010 wrzucić wypełnione kupony konkursowe do urn znajdujących się w placówkach MultiBanku lub wypełnić stosowny formularz w serwisie www.multibank.pl. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 30 kwietnia 2010 r.
Informacje dodatkowe
Nośniki kampanii wspierającej:
Reklama prasowa (Rzeczpospolita, Polityka, Gazeta Wyborcza, Forbes, Newsweek, Wprost), siatki wielkoformatowe w Warszawie, wyklejki na szybach placówek w całej Polsce, siatki i wyklejki na powierzchniach własnych, materiały BTL w placówkach – ulotki, plakaty, serwis www.multibank.pl, mailingi elektroniczne, SMS’y, komunikat w serwisie transakcyjnym, komunikaty w IVR.
Źródło: MultiBank