Druga edycja „Zestawienia Agencji Public Relations”

Zestawienie jest przygotowywane przez KPMG Audyt Sp. z o.o. na zlecenie ZFPR. Ma ono stanowić wiarygodne źródło informacji na temat rynku, oparte na „twardych” danych potwierdzonych odpowiednimi dokumentami przekazanymi przez uczestników badania (deklaracje PIT, CIT, ZUS oraz odpis KRS).

– Naszym celem jest opracowanie rzetelnego i obiektywnego dokumentu przeznaczonego głównie dla klientów, którzy korzystają z usług PR lub planują znaleźć firmę świadczącą takie usługi. Chciałbym zachęcić agencje spoza ZFPR do udziału. Korzyści z obecności w takim szerokim zestawieniu wydają się oczywiste, ponieważ nasi klienci na pewno chętniej będą z niego korzystali – powiedział Rafał Szymczak, Prezes ZFPR.

W zestawieniu znajdą się informacje na temat przychodów agencji, obsługiwanych klientów, liczby pracowników, zdobytych nagród, jak również opinie na temat polskiego i światowego rynku PR.

Zbieranie danych do zestawienia rozpoczyna się 13 sierpnia o godz. 10.00 i potrwa do 30 sierpnia do godz. 16.00. Agencje spoza ZFPR, które chcą wziąć udział w projekcie do 12 sierpnia do godz. 16.00 powinny przesłać do audytora wypełniony tekst deklaracji uczestnictwa.

Regulamin „Zestawienia Agencji Public Relations 2011”, tekst deklaracji oraz kwestionariusz są dostępne na stronie www.zfpr.pl