Druga fala badań czytelnictwa potwierdza dobry start krajowego wydania dziennika Metro

Miesiąc wcześniej, w grudniu 2004r. – półtora miesiąca po wprowadzeniu wydania krajowego – dzienny zasięg czytelnictwa Metra był na poziomie 5,6%** w zasięgu 10 miast (wskaźnik COW).

Z tym wynikiem „Metro” jest wśród największych krajowych dzienników, zajmując pozycję za „Gazetą Wyborczą” i „Faktem”.

Krajowe Metro ukazuje się w 10 największych miastach w Polsce od 15 listopada 2004r. Nakład krajowego wydania wynosi***:

– 470 000 egz. w piątek

– po 190 000 egz. od wtorku do czwartku

– 330 000 egz. w poniedziałek

Dane o czytelnictwie: PBC Daily, SMG/ KRC A Millward Brown Company, wskaźnik COW,

czytelnictwo w zasięgu 10 miast: Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław i Warszawa; opracowanie Agora SA

*styczeń 2005, N= 1380

**grudzień 2004, N= 1096

***ZKDP, 15-30 listopad 2004, w zasięgu 10 miast