Druga odsłona kampanii wizerunkowej funduszy PKO/CS

– Nasza kampania nie tylko promuje ofertę funduszy PKO/Credit Suisse, ale również zachęca inwestorów do rozważnego inwestowania w fundusze, które dzięki konsekwentnemu dążeniu do zachowania przyjętego horyzontu inwestycyjnego, w długim okresie mogą przynieść wymierne zyski – mówi Paweł Klimiuk, Dyrektor ds. Marketingu i PR w PKO TFI. – Szczególnie teraz, w okresie mniej stabilnej sytuacji na giełdzie, inwestorzy nie powinni zapominać o tej podstawowej zasadzie inwestowania – dodaje.

Reklamy funduszy PKO/Credit Suisse pojawią się w telewizji oraz w prasie. 45-sekundowy spot telewizyjny to druga część historii „wuja ze Stryja”, granego przez Artura Żmijewskiego, który zakochał się w księżniczce z dalekiego kraju. Tym razem jednak, dzięki swej konsekwencji i uporowi, zdobył serce wybranki i osiągnął sukces. Bo nawet w miłości opłaca się inwestować konsekwentnie i długoterminowo – jak głosi morał tej historii.

Film nakręcono podczas 5 dni zdjęciowych w zamku Czocha i w pałacu w Cieplicach pod Jelenią Górą.

Współtwórcą i reżyserem kampanii, tak jak w przypadku jej pierwszej wiosennej odsłony, jest Kot Przybora (agencja PZL), autorem zdjęć jest światowej sławy operator, Paweł Edelman, a muzykę skomponował laureat Oskara, Jan A.P. Kaczmarek. Kreację do kampanii przygotowała agencja PZL, a media zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD. Spoty emitowane będą w głównych stacjach TV takich jak: TVP, TVN, TVN 24 i Polsat, a reklamy prasowe pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Dzienniku, Newsweeku, Wprost, Polityce, Twoim Stylu.