Drugi Impactor dla Agencji HYPERmedia

Organizatorzy tegorocznej Gali IMPACTORÓW, miesięcznik gospodarczy „Profit” oraz ITS Education, już po raz szósty wręczyli nagrody Polskiego Przemysłu Reklamowego. Tytuł dla Agencji Interaktywnej Roku jest przyznawany przez przedstawicieli branży interaktywnej od dwóch lat. W tym roku do ostatecznej rozgrywki zakwalifikowały się trzy firmy: HYPERmedia, K2 oraz WebService Internet. IMPACTOR dla najlepszej Agencji Interaktywnej Roku 2003 po raz drugi z rzędu zdobyła HYPERmedia.

Satysfakcja i podziękowania

Były emocje, konkurowaliśmy przecież w zacnym gronie, tym bardziej cieszy zdobyta statuetka. To bardzo ważne wyróżnienie ponieważ przyznawane przez branżę. Cieszę się, że po raz drugi z rzędu zostaliśmy uznani za najlepszą agencję interaktywną. – mówi Sławomir Stępniewski, prezes Agencji HYPERmedia – Dziękuję moim partnerom biznesowym za zaufanie i wiarę w nasze możliwości. To bardzo motywuje i pobudza do jeszcze cięższej pracy – nie spoczniemy na laurach i nie zawiedziemy was również w tym roku. Dziękuję konkurencji za to, że rywalizacja była ciekawa i emocjonująca. Liczę, że w tym roku poprzeczka będzie postawiona jeszcze wyżej z korzyścią dla całego rynku.

Szczególne podziękowania dla naszych klientów za zaufanie i możliwość realizacji projektów dzięki, którym mogliśmy po raz kolejny zabłysnąć. Zapewniam, że w tym roku będziemy starali się dla was jeszcze bardziej i to na każdym polu. – kontynuuje Sławomir Stępniewski -Nie mogę także zapomnieć o całej ekipie HYPERmedia, bez której to wszystko nie miałoby miejsca. Wszystkim i każdemu z osobna dziękuję, że nadal chcecie być najlepsi i dajecie z siebie to co najlepsze. Specjalne podziękowania za wsparcie w momentach wzlotów i chwilach zwątpienia dla Joli Chodkowskiej i Ani Górki z siostrzanej Agencji PR Kwadrat.

Dokonania i plany na przyszłość

HYPERmedia działa na rynku interaktywnym od 1996 roku. Od momentu powstania firma wypracowała standardy w sztuce e-komunikacji i niezachwiana pozycję w branży. Dziś jej klientami są m.in.: Grupa PKO BP, Grupa PZU, Procter&Gamble, PTC Era, Oracle, HPinvent, Danone. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły kolejne duże firmy: Philip Morris, OFE Bankowy, Publicis Groupe oraz Polfa Kutno.

2003 rok był trudny ze względu na zmiany organizacyjne i własnościowe. Same oczekiwania klientów są również coraz wyższe. – przyznaje Tomasz Toczewski, Dyrektor Generalny Agencji HYPERmedia – Na szczęście obecnie wszystko uporządkowaliśmy i jesteśmy gotowi by im sprostać. Wyselekcjonowany zespół ludzi, klarowna strategia rozwoju, inwestycje w obszar technologii i marketingu oraz portfel zamówień na 2004 rok pozwalają spojrzeć optymistycznie na rok bieżący. Mam nadzieję, że w tym roku również dostarczymy rynkowi niemałych emocji związanych z ciekawymi wdrożeniami.

Impactor oczami pracowników

Zdobycie drugiej z rzędu statuetki IMPACTORA dla najlepszej Agencji Interaktywnej jest również bardzo ważnym wydarzeniem dla całego zespołu firmy. Przyznanie naszej agencji Impactora uprzedza wdrożenia kilku bardzo dużych projektów e-marketingowych. – mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor marketingu Agencji HYPERmedia – Jesteśmy przekonani, że skala tych przedsięwzięć oraz ich kompleksowość wytyczą przełomowy trend na rynku reklamy, na którym część interaktywna nie będzie już tylko uzupełnieniem, ale podstawowym kanałem zintegrowanej komunikacji mediowej. IMPACTOR jest więc dla nas podniosłym podsumowaniem poprzedniego roku, ale jednocześnie otwarciem nowego, w którym realizować będziemy jeszcze ambitniejsze projekty.

Z IMPACTORA cieszy się cała nasza agencja. – przyznaje Dominika Kaczor, project manager w agencji HYPERmedia – Ja również, tym bardziej, że z HYPERmedia jestem związana od niedawna. Zatem przyznana nagroda jest potwierdzeniem doskonałego wyboru firmy, która daje możliwość współpracy z tak profesjonalnym zespołem.