Drugie spotkanie BIK Brokers z fleet managerami

BIK Brokers kolejny raz przedstawił delegatom Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych nowy program kompleksowej obsługi flot. Premierowa prezentacja odbyła się w Mszczonowie pod Warszawą.

Tym razem administratorzy pojazdów firmowych spotkali się z BIK Brokers na Gokartowych Mistrzostwach SKFS w Piasecznie. Gospodarzem była firma BP Polska.

Imprezy takie jak te organizowane dla SKFSu to pewna droga do poznania wiarygodnych informacji na temat codziennej pracy fleet managera. Bezpośredni kontakt pozwala odpowiedzieć na wiele pytań i dowiedzieć się z „pierwszej ręki” czego najbardziej potrzebuje administrator floty, jaki produkt pomoże mu w pracy. Wchodząc w środowisko fleet managerów mogliśmy dać im produkt dokładnie odpowiadający popytowi – a obecnie największym popytem cieszą się programy, dzięki którym fleet managerowie mogą znaleźć  oszczędności w kosztach eksploatacji taboru,  a co za tym idzie zminimalizować koszty ubezpieczeń w skali roku I taki program stworzyliśmy  – tłumaczy Artur Zych, dyrektor handlowy w BIK Brokers.   
 
Program skierowany jest do flot posiadających od kilkudziesięciu do kilkuset pojazdów. W ramach kompleksowego programu obsługi flot, BIK Brokers oferuje klientom flotowym m.in. analizę aktualnych umów ubezpieczenia, przygotowanie szytego na miarę kontraktu ubezpieczeniowego, przejęcie procesu likwidacji szkód, monitorowanie szkodowości, doradztwo i wprowadzenie programów naprawczych w celu zminimalizowania kosztów ubezpieczenia pojazdów służbowych.

Dodatkowo, BIK Broker oddaje do użytku profesjonalny serwis likwidacji szkód – do tej pory oferowany wyłącznie firmom car fleet management. Oznacza to, że klient flotowy skorzysta m.in., z pomocy drogowej z miejsca kolizji do serwisu, zgłoszenia przez brokera szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego, przejęcia przez brokera wszelkich kontaktów z zakładami ubezpieczeń, obsługi oględzin pojazdu, koordynacji procesu naprawy pojazdu oraz fachowej obsługi roszczeń finansowych względem towarzystw ubezpieczeniowych. Oferta obejmuje także korzystanie z telefonicznego zgłaszania szkód komunikacyjnych. Wszyscy użytkownicy pojazdów otrzymują karty assistance z dedykowanym numerem telefonu, czynnym 365 dni w roku 24 godziny na dobę.

Informacji na temat ubezpieczeń szukaj w sekcji Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl

Źródło: PR Kwadrat