Drugie urodziny Fashion House świętuje na 80 procent w klimacie „Cenomanii”

Od rozpoczęcia funkcjonowania, w Fashion House znane markowe produkty sprzedawane są 30 – 70 procent taniej niż w tradycyjnych sklepach. Formuła outletu zyskała uznanie i sympatię klientów.

W 2005 roku Fashion House odwiedziło 20 procent więcej osób niż w roku poprzednim. Największą popularnością wśród klientów Fashion House cieszy się kończąca się 12 lutego br. akcja wyprzedaży – „Cenomania”, gdzie przeceny sięgają nawet 80 procent.

Fashion House w większości odwiedzają całe rodziny lub pary. Tylko co trzeci klient poszukuje okazji samotnie. Ubrania i buty z przeznaczeniem dla siebie kupuje aż 79 procent osób. Mniej niż połowa klientów Fashion House wybiera coś dla partnera, a jedna trzecia robi zakupy dla dzieci.

Specjalnie przed Walentynkami Fashion House Outlet Centre postanowiło szczególnie zadbać o osoby samotne. Tzw. single, robiąc zakupy pośród zakochanych par też będą czuć się komfortowo. Samotnym paniom „Amorek Fashion House” wręczy kwiaty, a samotni panowie dostaną od „Walentynki” słodką niespodziankę w kształcie serca. Ceny markowych produktów co dzień niższe od 30 do 70 procent, zostaną obniżone jeszcze bardziej.