Drwale mBanku znów w akcji

Znani już szerszej publiczności drwale z kampanii Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mBanku będą znów „rąbać” wysokie ceny ubezpieczeń u konkurencji. Rusza kolejna kampania marketingowa związana z ofertą  polis OC i AC w mBanku. 

O skuteczności poprzednich akcji świadczą wyniki sprzedażowe ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku.  

Kampania promująca Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych  jest elementem jesiennej ofensywy reklamowej mBanku. Spoty z drwalami można obejrzeć w kanałach ogólnych i  tematycznych, towarzyszyć im będą także działania ambientowe  realizowane na wybranych parkingach zlokalizowanych przy galeriach handlowych. W tworzeniu kampanii udział brała agencja Ambasada Brand Communication oraz Dom Mediowy MPG.

Poprzednia kampania zainteresowała wielu Klientów, którzy w jej trakcie dwa razy częściej  dokonywali  obliczenia składki OC/AC w mBanku . Ponieważ klienci nie kupują ubezpieczeń pod wpływem impulsu, to efekty wzmożonego zainteresowania są widoczne w kolejnych tygodniach po zakończeniu kampanii  – podsumowuje kampanię Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką w mBanku. Efektem poprzedniej kampanii jest ponad 30- procentowy wzrost sprzedaży polis oraz dwukrotnie większa liczba internautów, którzy odwiedzili strony poświęcone ofercie – dodaje Jakubowski.

Promocja ubezpieczeń komunikacyjnych tworzonych we współpracy z BRE Ubezpieczenia, jest również elementem obchodów 10-lecia pierwszego internetowego banku w Polsce. Aktywni Klienci  banku mogą otrzymać Certyfikat Gwarancji Najniższej Ceny OC/AC, który upoważnia do zwrotu różnicy cenowej między zakupioną w mBanku polisą a tańszą ofertą innego ubezpieczyciela. Gwarancje Certyfikatu obowiązują do 30 maja 2011 r. natomiast Klienci posiadający aktywną „Ofertę dla Ciebie” mogą o niego zawnioskować do 15 grudnia br.

Źródło: mBank