„Duża gotówka, niecała stówka!” – nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów – Państwo Stefczykowie – przenoszą się do animowanego świata teleturniejów rodzinnych.

Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych mają okazję spotkać się z Kasią, Tomaszem, Julką i Jankiem podczas gry finałowej! Kampania „Duża gotówka” promuje nową pożyczkę z niską i stałą miesięczną ratą od Kasy Stefczyka. Produkt ten to powrót do pożyczek cieszących się największym zainteresowaniem wśród dotychczasowych klientów.

Głównym kanałem przekazu w kampanii jest spot telewizyjny, który oglądać można w stacjach: TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych TVP, Polsat oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, PULS 2). W kanałach Radia Zet oraz RMF FM usłyszeć można także spot bezpośrednio nawiązujący do animacji telewizyjnej.

Do nowej kampanii zaplanowano szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Spot można obejrzeć na stronach odtwarzania filmów YouTube oraz w witrynach partnerów wideo. W sieci reklamowej Google, a także w serwisach należących do Grupy Wirtualna Polska oraz Onet również pojawi się wspomniana animacja. Wsparciem kampanii są pozostałe materiały ATL, a także BTL oraz działania w social media. Apella odpowiadała za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów. Produkcją animacji zajęło się Studio animacji Pigeon.