Duża popularność RemaDays 2005

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 rozpoczęły się 22 marca i potrwają do 24 marca. W pierwszym dniu impreza, w której bierze udział ponad 200 firm, zgromadziła około 3 tys. odwiedzających. Tego samego dnia w godzinach wieczornych odbyła się gala, podczas której wręczono nagrody przyznawane przez tygodnik „Warsaw Business Journal”, miesięcznik „Businessman Magazine” oraz organizatora RemaDays i prowadzącego partnerski program „Solidni w Biznesie” – GJC Inter Media Sp. z o.o.

„Warsaw Business Journal” przyznał nagrody „Warsaw Business Journal Book of Lists Awards”. Zwycięzcą w kategorii „PR” została Sigma International (Poland) Ltd.; w kategorii „Reklama” wygrała agencja McCann Erickson Polska Sp. z o.o.; za najlepszy instytut badawczy w kategorii „Badania rynku” uznano – MillwardBrown SMG/KRC.

„Medalami za odwagę”, przyznawanymi przez „Businessman Magazine”, uhonorowani zostali”: w kategorii „Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego” – Polska Telefonia Cyfrowa oraz agencja reklamowa G7 za kampanię marki Heyah; w kategorii „Najodważniejsza kreacja” – Kompania Piwowarska i agencja reklamowa PZL za markę Żubr; w kategorii „Wizjonerstwo w kreowaniu nowych trendów” – agencja G7 za kampanię marki Heyah.

„Laur dla Przyjaznego Dostawcy”, przyznawany przez GJC Inter Media Sp. z o.o., organizatora programu „Solidni w Biznesie”, a zarazem całej imprezy, otrzymali kolejno: AXPOL Trading, Pomorska Agencja Reklamowa, MACMA Polska Sp. z o.o.

Bogatą we wrażenia część konkursową ubarwiły występy artystów: popularnego perkusisty Jose Toresa oraz znakomitego satyryka Jerzego Kryszaka.